نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

ویندوز 11

آموزش بازگردانی منو کلیک راست قدیمی ویندوز به ویندوز ۱۱

یکی از بخش هایی که شاید برای کاربران خوشایند نباشد ، منو کلیک راست ویندوز 11 است. در این بخش قصد داریم تا روش های بازگردانی منو کلیک راست قدیمی ویندوز به ویندوز ۱۱ را به شما عزیزان معرفی کنیم ، با ما همراه باشید. پس از ارائه ویندوز 11 ، ظاهر جذاب آن  سرو صدای زیادی به پا کرد ! اما یکی از بخش هایی که برای کاربران مورد پسند واقع نشد ، بخش کلیک راست آن میباشد.

زمانی که شما روی هر فایلی کلیک راست کنید ، یک منوی مستطیلی برای شما باز میشود! برخی از گزینه های این منو ( مثلا گزینه send to ، گزینه های ادیت فایل و … )در صفحه اولیه وجود ندارد و باید از گزینه option وارد صفحه دوم شوید تا از آن طریق به گزینه های لازمه دسترسی داشته باشید.

چگونه منو کلیک راست ویندوز 11 به حالت قبل برگردانیم؟

انجام این فرآیند برای اکثر کاربران جالب و جذاب نبوده است ولی طبق معمول هر چالش و مشکلی در ویندوز با انجام چند کلیک ساده قابل حل میباشد!

چگونه منو کلیک راست ویندوز ۱۱ به حالت قبل برگردانیم؟

برای برگرداندن منو کلیک راست ویندوز ۱۰ در ویندوز ۱۱ روی منوی استارت کلیک کنید. سپس در بخش regedit را جستجو کنید. روی Registry Editor کلیک کنید.

منوی ویندوز 11

در پنجره Registry Editor، به مسیر زیر بروید:

Computer\HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\CLASSES\CLSID\

سپس

روی قسمت خالی سمت راست، راست کلیک کنید و New > Key را انتخاب کنید. سپس در بخش Name عبارت زیر را وارد کنید:

{۸۶ca1aa0-34aa-4e8b-a509-50c905bae2a2}

منوی ویندوز 11

حال روی {۸۶ca1aa0-34aa-4e8b-a509-50c905bae2a2} راست کلیک کنید و New > Key را انتخاب کنید. سپس در بخش Name عبارت InprocServer32 را وارد کنید.

و سپس آن را باز کنید و سپس روی Default در این بخش دو بار کلیک کنید. سپس روی OK بزنید.

در نهایت پنجره‌ها را ببندید و سیستم را ری استارت کنید وقتی وارد شوید و راست کلیک کنید، می‌توانید منوی کلاسیک را مشاهده کنید.

آوردن منو کلیک راست کلاسیک در ویندوز ۱۱ تنها با یک کلیک

بدون شک روش بالایی بسیار سخت و پیچیده است ، به همین منظور برای شما عزیزان یک فایل آماده کرده ایم. ابتدا آن را دانلود کنید و سپس دوبار بر روی آن کلیک کنید ، هشدای مطابق شکل زیر برای شما باز میشود ! گزینه yes را بزنید و در ادامه سیستم را ری استارت کنید.

منوی ویندوز 11

جهت دانلود فایل روی این لینک زیر کلیک کنید:

win11_classic_context_menu

Rate this post

ارسال یک نظر