نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

تبدیل گوشی به موس

آموزش تبدیل گوشی به موس بی سیم کامپیوتر

در این مقاله به شما عزیزان آموزش دادیم که چگونه گوشی خود را به وبکم و میکروفون تبدیل کنید. یکی دیگر از کارهای جالبی که میتوان با گوشی های اندرویدی انجام داد ، تبدیل گوشی به موس بی سیم کامپیوتر میباشد که در این مقاله آموزش تبدیل گوشی به موس بی سیم کامپیوتر را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

این آموزش زمانی برای شما مناسب است که به محل کار ، دانشگاه و یا … رفته باشید و فراموش کرده اید که موس را همراه خود ببرید  و یا آنکه موس شما خراب شده باشد یا باطری آن تمام شده باشد. در نتیجه از طریق یک گوشی اندرویدی میتوانید به سادگی مشکل خود را حل کنید.

تبدیل گوشی به موس به کمک وای فای

برای تبدیل گوشی به موس با وای فای باید کامپیوتر و گوشی هوشمند شما به قابلیت WiFi مجهز باشد و در تمام مدت تبدیل گوشی به موس اتصال گوشی و کامپیوتر به یک شبکه وای فای قطع نشود.

1- برنامه Remote Mouse را روی کامپیوتر خود دانلود کنید.

2- سپس PC خود را به شبکه WiFi متصل و برنامه را اجرا کنید. بعد از اجرای برنامه یک IP از سوی برنامه Remote Mouse دریافت می کنید که بعد از دریافت آن به سراغ گوشی خود رفته و نسخه گوشی برنامه دانلود کنید.

3- پس از نصب برنامه Remote Mouse روی گوشی WiFi خود را روشن و برنامه را اجرا کنید.

4- مراحل نمایش داده شده برنامه بعد از اجرا برنامه را رد کنید تا به مرحله Start برسید.

5-سپس وارد محیط اصلی برنامه می شوید. Remote Mouse شروع به جستجو می کند و سیستم هایی که این برنامه روی آن ها نصب است را پیدا می کند. در بخش Select کامپیوتر مورد نظر را انتخاب کنید.

6- بعد از طی کردن مراحل بالا برنامه روش کار با این موس مجازی را آموزش می دهد که می توانید به کمک این آموزش ها روش کار با برنامه را یاد بگیرید و از این موس استفاده کنید.

آموزش تبدیل گوشی به موس بی سیم کامپیوتر

 

Rate this post

ارسال یک نظر