نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

نرم افزار Rufus

آموزش نصب ویندوز از روی فلش – usb

اگر شما هم فایل ویندوز را از طریق یک وبسایت دانلود کرده اید و اکنون قصد دارید که به صورت مطمئن و از طریق بوت آن را نصب کنید ، این آموزش را از دست ندهید . شما با در اختیار داشتن یک فلش یا همان usb با حداقل حجم 8 گیگ به راحتی میتوانید به صورت کاملا استاندارد و درست ، ویندوز را نصب کنید . برای این کار شما باید فلش را بوتیبل کنید.

مراحل بوتیبل کردن فلش بسیار ساده است و کافی است با دقت مراحل زیر را انجام دهید.

قبل از شروع به کار ما نیاز به ابزار های زیر داریم :

  • یک نرم افزار تبدیل
  • یک حافظه usb یا همان فلش
  • فایل ویندوز( این فایل باید به صورت ISO باشد)

نرم افزار ساخت فلش بوت

برای آنکه ویندوز را به صورت استاندارد و درست بر روی فلش قرار دهیم ، نمیتوانیم محتوای آن را درون یک فلش کپی کنیم ، بلکه باید فلش را به صوررت بوت شده ، آماده و استفاده کنیم.

نرم افزار Rufus

دو نرم افزار زیر گزینه مناسبی برای ساخت فلش بوت هستند :

  • نرم افزار Rufus
  • نرم افزار FlashBoot 

نرم افزار Rufus

نرم افزار Rufus ، یک نرم افزار رایگان است که  به شما این امکان را می دهد تا بتوانید USB درایوهای Bootable بسازید. اما مهم ترین تفاوت Rufus با سایر برنامه های ساخت USB درایوهای Bootable سرعت این برنامه است که بنا به گفته توسعه دهنده Rufus، سرعت این برنامه دو برابر بیشتر از نرم افزار هایی مانند UNetBootin, Windows 7 DVD/USB Tool است.

نرم افزار FlashBoot 

امروزه حافظه های مختلف دیگری نیز رایج شده اند که از سرعت بالایی برخوردارند . FlashDisk ها که از طریق پورت USB به سیستم شما متصل می شوند از این گروهند .FlashBoot نام نرم افزاری قدرتمند و بسیار مفید است که به شما امکان ساخت FlashDisk های Bootable را می دهد و از این به بعد شما میتوانید تنها با وارد کردن FlashDisk خود مشکل را حل نمایید .

Rate this post

ارسال یک نظر