نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

اخبار ویندوز

آیا نسخه جدیدی از ویندوز در راه است ؟

به تازگی اخباری توسط دنبال کننده های ماکروسافت اعلام شده است که این شرکت به زودی نسخه جدیدتری از ویندوز را رائه می کند . به همین منظور برای خیلی از کاربران سیستم عامل ویندوز این سوال پیش امده است که آیا سیستم عامل جدیدتری ارائه میشود؟ از طرفی نگرانی دیگری نیز وجود دارد که این سیستم عامل به چه سخت افزاری را نیازمند است؟

با توجه به اخباری فعلی از منابع رسمی تا این زمان ، هیچ سیستم عامل جدیدی قرار نیست ارائه شود ، بلکه ماکروسافت قصد دارد تا به بهینه سازی سیستم عامل ویندوز 10 بپردازد. این بهینه سازی ابعاد مختلفی دارد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

افزایش سرعت

ویندوز 10 در برخی از پردازش ها از سایر سیستم عامل ها مثل مک و لینوکس بسیار کندتر عمل می کند ، به طوریکه همان سیستم با همان مشخصات فنی ، در صورت استفاده از یک سیستم عامل غیر ویندوزی سرعت قابل توجه ای را دارد. این چالش همواره همراه ماکروسافت بوده است به طوریکه این شرکت تصمیم گرفته است تا با ارائه نسخه جدیدتری از ویندوز 10 بتواند از لحاظ سرعت هم سطح سایر سیستم عامل ها باشد.

افزایش سرعت ویندوز

بهینه سازی

بهینه نبودن سیستم عامل ویندوز 10 ، از جمله ایراداتی است که منتقدان به این سیستم عامل وارد کرده اند . سیستم عامل محبوب ویندوز 7 ، یک سیستم عامل بهینه و قدرتمند بود در حالیکه در ویندوز 10 ما شاهد این موضوع هستیم که این سیستم عامل ، برای انجام یک پردازش ساده ، سخت افزار زیادی را اشغال می کند.

ساده تر کردن محیط

بزرگترین چالشی که برای کاربران ویندوز 7 یا 8 وجود دارد ، مهاجرت به ویندوز 10 بوده است. در واقع اکثر این کاربران ترجیح میدهند به خاطر پیچیدگی محیط ویندوز 10 ، در سیستم عامل فعلی باقی بمانند.

ارتقا امنیت

با وجود آنکه ویندوز 10 از یک آنتی ویروس داخلی پشتیبانی می کند ولی همچنان نیاز به خرید یک آنتی ویروس قدرتمند احساس میشود. یکی از تغییراتی که انتظار میرود ماکروسافت ایجاد کند ، پشتیبانی ویندوز از یک آنتی ویروس قدرتمند داخلی میباشد.

سخن آخر

حتی اگر ماکروسافت سیستم عامل جدیدتری ارائه کند ، پشتیبانی از ویندوز 10 قطع نخواهد شد! بنابراین محصولات جدید و نرم افزار ها روی ویندوز 10 بدون مشکل اجرا خواهند شد. از طرفی هدف ماکروسافت سنگین تر کردن ویندوز نیست بلکه قصد دارد محصولی سبک و در عین حال قدرتمند ارائه کند بنابراین اگر سیستم عامل شما در حال حاظر بدون هیچ مشکل از ویندوز 10 پشتیبانی می کند ، نباید نگران نسخه جدید باشید.

بیشتر بخوانید : بررسی انواع آنتی ویروس قدرتمند

Rate this post

ارسال یک نظر