نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

آموزش فتوشاپ وبسایت خدمات ایسوس سرگزی

ابزار پاک کن جدید در فتوشاپ 2021

نرم افزار فتوشاپ که برای گرافیست کار ها حکم یک جعبه ابزار قدرتمند را دارد ، هر سال در کنار آپدیت های مختلف یک سری ابزار ها هم به برنامه اضافه میشود . در این پست آموزشی از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی قرار است درباره ابزار پاک کن باهم صحبت کنیم.

از گذشته های دور که فتوشاپ برای کاربران خانگی و حرفه ای ارائه شد ، پاک کن همیشه یکی از بخش های اصلی این نرم افزار بوده است. به طور کلی غیرممکن است در یک نرم افزار ادیتور تصویر ، ابزار پاک کن نداشته باشیم. حتی ساده ترین نرم افزار های اندرویدی هم از پاک کن پشتیبانی میکنند.

در فتوشاپ 2021 ما شاهد اضافه شدن یک پاک کن جدید به سیستم فتوشاپ هستیم .اگر با ابزار مجیک وند آشنا شده باشید ، متوجه خواهید شد که این ابزار با یک بار کلیک بر روی صفحه ، یک ناحیه بزرگ از تصویر که از لحاظ رنگ و شکل مثل هم هستند را انتخاب می کند.

پاک کن فتوشاپ

پاک کن جدیدی که در فتوشاپ 2021 قرار گرفته است دقیقا همین کار را انجام میدهد با این تفاوت که به جای انتخاب یک ناحیه آن را به صورت کامل پاک میکند.

ویژگی های مثبت پاک کن جدید فتوشاپ 2021

به وسیله پاک کن جدیدی که در فتوشاپ وجود دارد، شما نیازی نیست وقتتان را برای انتخاب یک ناحیه تلف کنید و تنها با یک کلیک بر روی بخش مد نظر آن ناحیه به صورت اتوماتیک پاک خواهد شد.

این ابزار به شما این امکان را میدهد تا لبه های عکس ها و تو رفتگی های مختلف را به سادگی پاک کنید.

البته دقت کنید که این ابزار بر اساس یک هوش مصنوعی فعالیت می کند و در نتیجه اگر پس زمینه عکس شما پر از رنگ های مختلف باشد ، پاک کن به اشتباه ممکن است به بخش های دیگر تصویر نیز صدمه بزند و آن را پاک کند.

بنابراین در کجا ها باید از این پاک کن استفاده کنیم؟؟

زمان هایی که شما یک پس زمینه یک دست دارید یا در تصویر ، بخش های مجزا دارید مثل یک دایره نارنجی بر روی یک پس زمینه آبی.

Rate this post

ارسال یک نظر