نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

اخبار شیائومی

ارائه شارژر قدرتمند 200 واتی شیائومی مدل Mi MIX

شرکت شیائومی که در زمینه ارائه شارژر های قدرتمند ، تغییرات زیادی را اعمال کرده است ، قرار است در سال آینده برای مدل Mi MIX ، یک شارژر 200 واتی ارائه کند .

چند ماه پیش، شیائومی آخرین فناوری شارژ سریع خود به نام HyperCharge را معرفی کرد. این فناوری شارژ سیمی ۲۰۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۲۰ واتی را برای گوشی‌های هوشمند ممکن می‌کند.

Gizmochina براساس گزارشی که به‌تازگی منتشر شده ادعا می‌کند فناوری HyperCharge شیائومی در ژوئن ۲۰۲۲ به تولید انبوه می‌رسد و در گوشی هوشمندی که در همان سال عرضه می‌شود استفاده خواهد شد.

بااینکه شیائومی فناوری شارژ ۱۲۰ وات خود را سال گذشته و تقریبا هم‌زمان با معرفی Mi 10 Ultra معرفی کرده بود، پرچم‌دار امسال شیائومی یعنی Mi 11 Ultra به شارژ ۶۷ واتی محدود شد و شیائومی از جدیدترین و سریع‌ترین فناوری شارژ خود تنها در MIX 4 استفاده کرد.

هایپر‌شارژ ۲۰۰ واتی شیائومی باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت را تنها در عرض ۳ دقیقه تا نیمه پر می‌کند و شارژ کامل آن تنها ۸ دقیقه زمان نیاز دارد. شارژ ۱۲۰ واتی اما برای پرکردن باتری با همان ظرفیت تا ۵۰ درصد به ۷ دقیقه و تا ۱۰۰ درصد به ۱۵ دقیقه زمان نیاز دارد.

Rate this post

ارسال یک نظر