نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

کارت گرافیک Titan XP

ارائه کارت گرافیک Titan Xp توسط انویدیا

کمپانی انویدیا به‌صورت رسمی از بزرگ‌ترین و قدرتمندترین کارت گرافیک خود یعنی Titan Xp رونمایی کرد. این مدل در واقع یک به‌روزرسانی بر کارت گرافیک Titan X خواهد بود و قدرتی فوق‌العاده را در قبال قیمتی بسیار بالا به خریداران خود ارائه خواهد داد. پیش‌فروش کارت گرافیک Titan Xp هم‌اکنون به‌صورت رسمی با قیمت ۱۲۰۰ دلار در وب‌سایت انویدیا آغاز شده است.

کارت گرافیک TITAN Xp جزو اولین محصولاتی خواهد بود که در دسترس استفاده‌کنندگان از سیستم عامل مک قرار خواهد گرفت و به‌زودی نسخه‌ی بتا درایورهای پاسکال برای جامعه‌ی استفاده‌کنندگان از محصولات مبتنی بر مک منتشر خواهد شد. 

از لحاظ مشخصات سخت افزاری باید بگوییم که کارت گرافیک انویدیا مدل TITAN Xp یک کارت گرافیگ قدرتمند است که با معماری پاسکال و تراشه گرافیکی GP102 برای گیمرها طراحی شده و دارای 12 گیگابایت حافظه از نوع GDDR5X می باشد و قابلیت پشتیبانی  از سیستم عامل های ویندوز 7 و 10 و لینوکس را دارد و از حداکثر رزولوشن 7680×4320 پیکسل نیز پشتیبانی می کند و مجهز به دو پورت DVI , HDMI می باشد. این کارت گرافیک یکی از اصلی ترین قطعات کامپیوتر است که از 3840 هسته CUDA با فرکانس کاری 1.6 گیگاهرتز کار می کند و از رابط حافظه 384 بیت بهره می برد و دارای سرعت حافظه 11.4 گیگابیت بر ثانیه می باشد.

Rate this post

ارسال یک نظر