نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

ارتقا امنیت لپ تاپ

ارتقا امنیت لپ تاپ یکی از بحث های مهم در حوزه فناوری است که باید به آن توجه ویژه ای شود. هر سیستم عاملی شامل دیوار های امنیتی و قوانین و دسترسی های منحصر به  فرد خودش است، با این وجود دور زدن هر کدام از این موارد برای متخصصین حوزه هک و امنیت بسیار ساده و راحت خواهد بود.

امروزه لپ تاپ ها یکی از مهمترین و پرکاربردترین ابزار هاست که در بخش های مختلفی مثل مهندسی مورد استفاده قرار گرفته است. به همین منظور هر شخصی که از لپ تاپ استفاده می کند باید به فکر ارتقا امنیت لپ تاپ خود باشد.

خرید آنتی ویروس اورجینال

یکی از شایع ترین روش های دزدی اطلاعات از طریق لپ تاپ، آلوده کردن ویندوز به انواع ویروس ها می باشد. آنتی ویروس های رایگان به اندازه کافی قدرتمند نیستند، بنابراین برای ارتقا امنیت لپ تاپ باید به سراغ آنتی ویروس اورجینال بروید.

در شرایط امروزی که در هر روز ویروس ها و بد افزار های جدیدی ساخته می شود که نصب یک برنامه حفاظتی و آنتی ویروس ها را بر روی سیستم و لپ تاپ شما ضروری می کند. پیشنهاد ما به شما آنتی ویروس نود 32 می باشد.

انتخاب گذرواژه قدرتمند برای ویندوز

هرگز یادتان نرود لپ تاپی که پسورد و یا گذر واژه ندارد همانند آن است که درب منزلتان بدون قفل باشد! لپ تاپی که از هیچ گذر واژه ای استفاده نمی کند، به هر شخصی اجازه ورود و دسترسی کامل را میدهد.

این موضوع زمانی اهمیت پیدا می کند که شما لپ تاپتان را به محل کارتان ببرید!!!!

نکته ی اصلی در ارتقا امنیت لپ تاپ از طریق گذرواژه، انتخاب کلمه عبور قدرتمند است( از پسورد هایی مثل Admin ، 1234 و …) جلوگیری کنید.

عدم کلیک بر روی لینک های ناشناس

لینک های ناشناس یکی از تکنیک های پرکاربرد برای آلوده کردن سیستم شماست. در واقع با کلیک بر روی یک لینک، سیستم شما به صورت خودکار فایل آلوده شده را دانلود میکند و سیستم شما آسیب می  بینید. توجه کنید که این موضوع به امنیت سایر پلتفرم ها مثل تلفن های هوشمند هم ارتباط دارد.

به روز رسانی نرم افزار ها

تمامی نرم افزار های لپ تاپ، مثل مرورگر ها بعد از مدتی به آپدیت و به روز رسانی نیاز پیدا خواهند کرد. همیشه مطمئن شوید که سیستم شما به روز است و ترجیحا این آپدیت ها را از منابع معتبر دریافت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک نظر