نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

گوشی شیائومی

افزایش واردات گوشی‌های شیائومی در ایران

محبوبیت گوشی های شیائومی طی یکی دو سال اخیر چندین برابر شده است. در آخرین آمار منتشر شده از واردات گوشی های هوشمند ، شاهد افزایش واردات گوشی‌های شیائومی در ایران هستیم. بر اساس آخرین بررسی های نشان داده شده ، رشد 3 برابری واردات گوشی های شیائومی نسبت به سال های قبل داشته ایم.

در بازه زمانی تیرماه ۹۹ تا خرداد ۱۴۰۰، حدود ۱۷٫۵ میلیون دستگاه گوشی تلفن همراه وارد و ۱۶٫۲ میلیون دستگاه در شبکه فعال شده است. 

در ادامه به دلایلی که روز به روز به علاقه مندان گوشی های شیائومی اضافه میشود ، می پردازیم:

دلایل محبوبیت گوشی های شیائومی

شاید در ابتدا این برند چینی یادآور جنس های سطح پایین کشور چین باشد ولی با گذشت زمان ، شیائومی توانست به خوبی در بازار های جهان به خصوص در بازار های ایران نفوذ کند. با گذشت زمان گوشی های شیائومی محبوبیت بیشتری نسبت به قبل پیدا کردند و همین محبوبیت باعث شد تا تقاضا برای دریافت برند شیائومی زیادتر شود. در تصویر زیر نمودار رشد محصولات شیائومی را مشاهده می کنید:

 نمودار رشد محصولات شیائومی

با شروع بیماری کرونا و تغییر کلاس از حالت حضوری به حالت مجازی ، خرید گوشی های هوشمند هم افزایش پیدا کرد و اینجا بود که برند شیائومی توانست از حریفان قدرتمند خود مثل اپل به سرعت پیشی بگیرد.

قیمت مناسب

یکی از دلایل محبوبیت گوشی های شیائومی قیمت مناسب آن میباشد. در واقع نسبت به هزینه ای که پرداخت می کنید ، یک گوشی با امکانات عالی را خریداری می کنید ، در حالیکه با همان مبلغ ؛ اگر قصد خرید از محصولات سامسونگ یا …. را داشته باشید ؛ مجبورید از مدل های پایین تر استفاده کنید!

طراحی جذاب

محصولات شیائومی

با اطمینان کامل میتوانیم بگوییم که گوشی های شیائومی از طراحی فوق العاده زیبایی برخوردار هستند. باوجود آنکه این طراحی در بعضی مدل ها دارای ایراداتی میباشد ولی عملکرد مثبت آن باعث شده است که نسبت به سایر برند ها خودنمایی کند. طراحی جذاب گوشی های شیائومی بدون شک یکی از دلایل موفقیت و محبوبیت آن میباشد.

کیفیت دوربین

محصولات شیائومی

خرید یک گوشی هوشمند مناسب و یک دوربین عکاسی خوب به صورت همزمان ، هزینه بسیار زیادی را از شما میگیرد. در حالیکه شما با خرید یک گوشی شیائومی قدرتمند به سادگی با یک تیر دو نشان را زده اید!

سلطه ی شیائومی بر بازار موبایل

طبق نموداری که موسسه تحقیقات بازار Counterpointresearch منتشر کرده است شیائومی در ماه جولای ۲۰۲۱ سامسونگ را رسما کنار زده و در رده ی نخست پرفروش ترین موبایل قرار گرفته است. در این نمودار حذف تقریبی هوآوی از بازار بی تاثیر نیست. اختلاف این ماه سامسونگ و اپل قابل توجه است.

اگر شیائومی‌ با همین قدرت رشد کند، در آینده‌ی نزدیک، سامسونگ را کنار می‌زند و عنوان بزرگ‌ترین سازنده‌ی گوشی در جهان را از آن خود می‌کند. 

Rate this post

ارسال یک نظر