نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

لپ تاپ ایسر

بررسی لپ‌تاپ Aspire E 15 ایسر

در مقالات قبلی به طور کامل راجب خانواده ایسر صحبت کردیم و سری های معروف و پر استفاده آن را برای شما عزیزان بیان کردیم. امروز در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی قصد داریم یکی از سری های پر استفاده لپ تاپ ایسر یعنی ” لپ‌تاپ Aspire E 15 ” را بررسی کنیم.

لپ تاپ ایسر Aspire E5-576G-79LH یکی از لپ‌تاپ‌های رده‌ی عمومی سری E ایسر است که برای انجام کارهای گرافیکی و تقریباً نیمه سنگین گزینه مناسبی است. برای آشنایی بیشتر با مشخصات ظاهری و فنی این لپ تاپ همراه ما باشید.

 یکی از لپ‌تاپ‌های با ارزش خرید بالا و مشخصات فنی مناسب بازار در حال حاضرAspire E 15 است که با طراحی نسبتا خوب و بازده عملکرد مناسبی که دارد، در رده‌ی قیمتی خود ارزش خرید مناسبی ارائه می‌کند.

بررسی سخت افزار

لپ‌تاپ Aspire E 15 مشخصات فنی بسیار خوبی دارد بدین صورت که پردازنده نسل چهارم Core i7 4702MQ ساخت اینتل در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR3 و پردازنده گرافیکی میان رده اما قدرتمند NVIDIA GeForce GT 750M به شکل غیر مجتمع، ترکیبی مناسب برای کاربران بالاتر از سطح عادی و انجام پردازش های نسبتا سنگین فراهم آورده است.

بررسی شکل و ظاهر

تمامی قسمت‌های بدنه‌ی  لپ‌تاپ Aspire E 15 از جنس پلاستیک مقاوم در برابر فشار، خمش و پیچش ساخته شده است. مهمترین بخش این طراحی وزن بسیار کم لپ تاپ است که برای خیلی از کاربران وزن کم و سبکی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به علاوه ضخامت آن با توجه به وجود درایو نوری قابل قبول بوده و نسبتا کم است.

بررسی نمایشگر

نمایشگر ۱۷.۳ اینچی این لپ تاپ از نوع LCD بوده و رزولوشن آن نیز ۱۰۸۰p است. این صفحه نمایش از تکنولوژی ComfyView ایسر بهره می برد که در آن لایه مات روی صفحه نمایش موجب کاهش بازتاب نور شده و در نتیجه تصاویر به نمایش درآمده حتی در شرایط پرنور نیز از وضوح مناسبی برخوردار خواهند بود.

بررسی اتصالات و درگاه ها

لپ تاپ Aspire E 15 از نظر اتصالات و درگاه‌های ورودی و خروجی بسیار خوب عمل کرده و تقریبا در بخش سمت چپ خود تمامی اتصالات مورد نیاز را جا داده است.

جک اترنت، خروجی HDMI، سه درگاه USB 3.0 و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در این بخش قرار دارند. در سمت راست دستگاه درایو نوری DVD-RW قرار گرفته است. همچنین در بخش پایین تاچ‌پد و در لبه‌های دستگاه، درگاه کارت حافظه و LED نشانگر شارژ وجود دارند.

صفحه کلید و تاچ‌پد

در لپ تاپ های سری Aspire E 15 از خانواده ایسر ، از تاچ پد های بزرگ استفاده شده است تا فضای زیادی برای حرکت دست شما وجود داشته باشد. صفحه کلید این لپ تاپبسیار کامل است و تمامی کلیدهای کاربردی در آن جا داده شده‌اند. مشکل اصلی این صفحه کلید قرار گرفتن دکمه‌ی پاور در قسمت بالایی و سمت راست آن است که باعث فشار دادن آن به صورت تصادفی خواهد شد.

Rate this post

ارسال یک نظر