نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

لپ تاپ Siwft

بررسی لپ‌تاپ Swift از شرکت ایسر

تمامی شرکت هایی که در تولید لپ تاپ در حال رقابت با یکدیگر هستند ، سری های مختلفی از لپ تاپ ها را ارائه میکنند و شرکت ایسر نیز از همانند سایر برند ها لپ تاپ هایی برای گروه های مختلفی از کاربران ارائه کرده است . امروز قرار است در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی درباره لپ تاپ Swift صحبت کنیم که مهمترین ویژگی آن حمل بسیار آسان میباشد.

بیشتر بخوانید : بررسی لپ‌تاپ Aspire E 15 ایسر

بررسی کلی لپ تاپ

لپ تاپ ایسر مدل Swift از سری لپ تاپ های خانگی و مهندسی شرکت ایسر و جزء لپ تاپ های میان رده این شرکت محسوب می گردد . سری Swift شرکت ایسر لپ تاپ هایی با متریال فلزی و کیفیت ساخت بالا را شامل می شود.

میانگین وزن لپ تاپ های ایسر سری swift 1 کیلوگرم میباشد و همانطور که در ابتدا این مقاله بیان شد ، این مدل از لپ تاپ های ایسر برای حمل کردن بسیار مناسب است.

نمایشگر و سیستم صوتی لپ تاپ

صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی 15.6 اینچ است که از کیفیت ساخت فوق العاده ای برخوردار می باشد. نمایشگر SWIFT 3 دارای صفحه نمایش زیبای رنگی از نوع LED می باشد. تصاویر تولید شده توسط این نمایشگر 15.6 اینچ دارای کیفیت Full HD با رزولوشن 1920×1080 پیکسل می باشند.

این نمایشگر از نسبت تصویر 16:9 برخوردار است و دارای زاویه دید وسیعی است و کاربران می توانند در هر زاویه ایی از سیستم تصاویری با کیفیت بالا و بدون نویز را مشاهده نمایند. ( البته این مشخصات برای Acer SWIFT 3 میباشد و ممکن است برای سایر سری های این لپ تاپ کمی متقاوت باشد ! )

مشخصات اصلی

در کنار زیبایی ، وزن ، استحکام ، سخت افزار درونی لپ تاپ هم از اهمیت ویژه ای برخور دار است . سخت افزار داخلی لپ تاپ های Swift به شرح زیر است :

پردازنده : Intel core i7 ، حافظه کش : 4 مگ ، تعداد هسته : 2 هسته حقیقی و 2 هسته مجازی

رم : 8 گیگ ، نوع و باس رم : DDR3 1866MHz

حافظه دستگاه : از نوع SSD با حجم 512 گیگ

کارت گرافیک : Intel HD 615 ، حجم کارت گرافیک : Up to 4GB Share

نقاط ضعف

لپ تاپ های swift از خانواده ایسر ، از درایو نوری پشتیبانی نمی کنند و از پورت ها تنها از usb2 پشتیبانی می کنند همچنین شما نمیتوانید بعد از خرید رم و هارد لپ تاپ را ارتقا دهید !

Rate this post

ارسال یک نظر