نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

گوشی مخصوص بازی سامسونگ

بررسی ومعرفی بهترین گوشی های سامسونگ مخصوص بازی

بدون شک برند سامسونگ یک نام شناخته شده در کنار اپل است و از آنجایی که این شرکت از سیستم عامل اندروید استفاده می کند، محبوبیت و تقاضای خرید گوشی های سامسونگ نیز زیاد است. گوشی های سامسونگ یکی از گزینه های مناسب برای انجام بازی های اندرویدی با حجم و گرافیک بالاست اما ممکن است به علت تنوع محصول و  قیمت های مختلف سردرگم باشید ، به همین منظور قصد داریم تا مدل های مختلفی از این گوشی ها را بررسی کنیم.

گوشی موبایل سامسونگ مدل A52s 5G

گوشی موبایل سامسونگ مدل A52s 5G SM-A528B/DS  ، یکی از گزینه های بسیار خوب برای گیمیر های عزیز میباشد . در واقع با خرید این گوشی شما تمامی نیاز های اولیه برای انجام یک بازی خوب را خواهید داشت. سخت افزار این گوشی و امکاناتی که سامسونگ در اختیار شما قرار داده است ، گویای آن است که این مدل از سامسونگ انتخابی مطمئن خواهد بود.

این نسخه از گوشی موبایل Galaxy A52s با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایت به عنوان یکی از جدیدترین میان‌رده‌های سامسونگ با تکنولوژی 5G روانه بازار شده است. این محصول دارای صفحه‌نمایش سوپر آمولد است و ظاهر زیبایی دارد. سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است. این محصول سامسونگ با نسخه 11 از سیستم‌عامل اندروید روانه بازار شده است تا از هر نظر گوشی مدرن به‌حساب بیاید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 FE SM

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 FE SM-G780 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت یکی از همان گوشی‌های باکیفیت این برند است که می‌تواند تمامی نیازهای ما مانند وب‌گردی، بازی آفلاین و آنلاین، تماشای فیلم و کلیپ، شبکه‌های اجتماعی، کار با Applications (نرم‌افزارها) و بسیاری دیگر را برطرف نماید.

پردازنده مرکزی (CPU) و پردازنده گرافیکی (GPU) این گوشی به‌اندازه‌ای قدرت دارند که می‌توانید بازی‌های روز آنلاین و آفلاین با Graphic Map بزرگ و برنامه‌های محاسباتی و عملیاتی را اجرا کنید. این گوشی دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه RAM (رَم) است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 Ultra 5G

شاید عبارت تخته‌سنگ بهترین تعریف برای گوشی Galaxy S21 Ultra باشد. البته تخته‌سنگی خوش‌تراش و دوست‌داشتنی که فناوری مدرن را در دلش جای داده است. بیرون‌زدگی پشت گوشی دوربین‌ها را در خود جای داده است تا به قاب پشتی شیشه‌ای ظاهری آشنا دهد.

این گوشی یکی از غول های بزرگ سامسونگ است که  برای رقابت با آیفون روانه بازار شده است. طبیعتا به خاطر قیمت بسیار زیادی که دارد ، هر کسی قادر به خرید این مدل نمیباشد ولی به خاطر به فوق العاده بودن این گوشی لازم بود تا در این لیست قرار دهیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این گوشی بر روی این لینک کلیک کنید.

Rate this post

ارسال یک نظر