نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

بررسی گوشی شیائومی مدل Redmi 9A

گوشی شیائومی مدل Redmi 9A از جمله برند ها و مدل های معروف و پر طرفدار در ایران است . این گوشی با قابلیت های بسیار خوبی که دارد از لحاظ قیمت نسبت به سایر مدل های برند شیائومی ارزان تر است و همین موضوع باعث شده است تا خیلی از خریدارانی که قصد دارند از برند شیائومی خرید کنند ، به سراغ این مدل بروند . اما چه دلیلی باعث شده است تا این گوشی از محبوبیت زیادی برخور دار باشد ؟ امروز در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی قصد داریم تا گوشی شیائومی مدل Redmi 9A مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

صفحه نمایش

صفحه‌نمایش گوشی Redmi 9A 6.53 اینچ است و از فناوری IPS LCD بهره می‌برد. این نمایشگر حدود 81 درصد از بدنه را به خود اختصاص داده است.

گوشی شیائومی مدل Redmi 9A

همچنین رزولوشن این گوشی 720 در 1600 پیکسل، 20:9 (~269 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی) میباشد.

سخت افزار داخلی

نظر سخت‌افزاری هم این گوشی به تراشه Helio G25 شرکت مدیاتک مجهز شده که با پردازنده‌ هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 همراه شده است.

حافظه رم با ظرفیت 2 گیگابایت هم در کنار این مجموعه قرار گرفته است تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت‌های جدید گوشی‌های امروزی پشتیبانی کند. برای این گوشی حافظه داخلی با ظرفیت 32 گیگابایت در نظر گرفته شده است که با استفاده از یک کارت حافظه SD قابل ارتقاء است. باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ با توان 10 وات و جک 3.5 میلی‌متری صدا هم از دیگر مشخصات این محصول جدید است.

وضعیت دوربین

برای این محصول خود از یک دوربین با لنز عریض ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده است. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هم در مرکز گوشی و بالای نمایشگر این گوشی به‌کار گرفته‌شده است.

Rate this post

ارسال یک نظر