نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

شیائومی mi 10

بررسی گوشی شیائومی می 10 تی

گوشی شیائومی می 10 تی از آن دسته گوشی هایی است که نیازی نیست با پرداخت هزینه های بسیار آن خریداری کنید. در واقع این محصول از شرکت شیائومی نسبت به امکاناتی که در اختیار شما قرار میدهد خرید بسیار مناسبی خواهد بود.

حال شیائومی هشت ماه پس از معرفی پرچم‌دار سال ۲۰۲۰ خود یعنی مدل می 10، پسوند «تی» را به آخر نام این گوشی اضافه و از می ۱۰ تی رونمایی کرد.

می ۱۰ تی در دو مدل معمولی و «پرو» معرفی شد که تنها تفاوت آن‌ها به دوربین اصلی و حافظه داخلی برمی‌گردد؛ در مدل معمولی، برای کاهش قیمت نهایی، از دوربینی با رزولوشن پایین‌تر و حسگری کوچک‌تر استفاده شده است. در زمان نگارش بررسی پیش‌رو، می ۱۰ تی با قیمتی بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان (بسته به مقدار رم) در بازار ایران به‌فروش می‌رسد.

طراحی و کیفیت ساخت شیائومی می 10 تی

می 10 تی کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد؛ به‌محض اینکه گوشی را در دست می‌گیرید، متوجه مواد باکیفیت به‌کاررفته در بدنه و مونتاژ دقیق آن خواهید شد.می ۱۰ تی حدود ۹٫۵ میلی‌متر ضخامت و نزدیک به ۲۲۰ گرم وزن دارد؛ بنابراین جزو گوشی‌های ضخیم، سنگین و تاحدودی بددست بازار محسوب می‌شود؛ به‌طوری‌که پس از مدتی استفاده، احتمالا مچ دستتان درد بگیرد. 

شیائومی می 10 تی

با این تفاسیر میتوانیم نتیجه بگیریم که این گوشی در کنار ظاهری جذاب ، وزن زیادی دارد و برای خانم ها گزینه مناسبی نیست.

دوربین شیائومی می 10 تی

روی برجستگی زمخت دوربین، ماژول اصلی با عبارت «دوربین ۶۴ مگاپیکسل» خودنمایی می‌کند و زیر آن سه دوربین و یک فلش LED قرار دارد. البته به‌جای سه دوربین باید بگوییم دو دوربین و یک طرح دوربین! چراکه بالای فلش LED، دوربینی وجود ندارد و طراحان شیائومی صرفا چیزی شبیه به لنز دوربین را آنجا قرار داده‌اند تا تقارن ظاهری حفظ شود. احتمالا طراحان شیائومی دچار وسواس فکری (OCD) هستند که برای ایجاد تقارن، دست به چنین کاری زدند.

وضعیت حافظه شیائومی می 10 تی

شیائومی می 10 تی از کارت حافظه microSD پشتیبانی نمی‌کند؛ بنابراین باید به حافظه داخلی اکتفا کنید. خوشبختانه این گوشی ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و بعید است که کمبودی از این نظر تجربه کنید.

 اسپیکر شیائومی می 10 تی

در ادامه به اسپیکرهای استریوی می 10 تی می‌پردازیم که یکی از امکانات جذاب شیائومی می 10 تی به‌حساب می‌آید؛ البته نمی‌توانیم این موضوع را نقطه قوتی برای آن بدانیم؛ چراکه اکثر گوشی‌ها در بازه قیمتی شیائومی Mi 10T و حتی قیمت کمتر، به اسپیکرهای استریو مجهز شده‌اند. هم بلندی و هم کیفیت صدای اسپیکرهای می ۱۰ تی را کاملا خوب ارزیابی می‌کنیم.

بلندی صدا به‌قدری است که حتی در مکان‌های شلوغ هم به‌راحتی صدای زنگ گوشی را می‌شنوید. کیفیت صدا هم موقع بازی کردن یا تماشای فیلم، رضایتتان را جلب می‌کند.

Rate this post

ارسال یک نظر