نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

گوشی شیائومی

بررسی گوشی شیائومی می 10 تی

گوشی های شیائومی به خصوص مدل شیائومی می 10 تی نشان داده است که برای داشتن یک گوشی قدرتمند و پر از امکانات ، لازم نیست هزینه های زیادی پرداخت کنید. به همین منظور در این مقاله قصد داریم تا یکی دیگر از مدل های تولید شده توسط شرکت شیائومی را مورد بررسی و نقد خود قرار دهیم.

شاید یکی از ایرادات بزرگی که بتوانیم به گوشی های شیائومی بگیریم این است که ، مدل های مختلفی از این برند تولید شده است و خریداران را کمی گیج می کند ، از طرفی هر چند ماه یک بار هم باز مدل جدیدتری با پسوند متفاوت تری روانه بازار میشود. شیائومی می 10 تی یکی از مدل های مطمئنی است که کاربران زیادی از آن استفاده می کنند و به خوبی تا اینجا توانسته است که رضایت مشتریان خود را جلب کند.

بدنه شیائومی می 10 تی

می 10 تی کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد؛ به‌محض اینکه گوشی را در دست می‌گیرید، متوجه مواد باکیفیت به‌کاررفته در بدنه و مونتاژ دقیق آن خواهید شد. دورتادور گوشی از آلومینیوم با روکشی براق ساخته شده است .

در بازار گوشی های هوشمند ، تعداد انگشت شماری وجود دارد که چنین بدنه با کیفیت دارند .

می ۱۰ تی حدود ۹٫۵ میلی‌متر ضخامت و نزدیک به ۲۲۰ گرم وزن دارد؛ بنابراین جزو گوشی‌های ضخیم، سنگین و تاحدودی بددست بازار محسوب می‌شود.

همچنین یکی دیگر از نقاط ضعف این گوشی ، لیز بودن آن است و در هنگام استفاده از آن باید مراقب باشید که از دستتان نیوفتد.

وضعیت دوربین های می 10 تی

شیائومی می 10 تی از سه دوربین با کیفیت پشتیبانی می کند و همچنین یک فلش LED زیر این دوربین قرار دارد.البته به‌جای سه دوربین باید بگوییم دو دوربین و یک طرح دوربین! چراکه بالای فلش LED، دوربینی وجود ندارد و طراحان شیائومی صرفا چیزی شبیه به لنز دوربین را آنجا قرار داده‌اند تا تقارن ظاهری حفظ شود.

برجستگی دوربین‌ها به‌قدری ضخیم است (بیش از ۴ میلی‌متر) که اگر گوشی را روی میز قرار دهید، مثل الاکلنگ تکان می‌خورد. هیچ حسگر بزرگ یا مورد شگفت‌انگیزی در دوربین‌های می ۱۰ تی وجود ندارد که برجستگی بیش‌از حد آن‌ها را توجیه کند. وقتی گوشی را در دست می‌گرفتیم، انگشت اشاره پیوسته به زیر برآمدگی دوربین‌ها برخورد می‌کرد؛ موضوعی که در استفاده‌ی درازمدت قطعا آزاردهنده خواهد بود.

عملکرد سخت‌افزار و باتری شیائومی می 10 تی

شیائومی Mi 10T از لحاظ توان سخت‌افزاری درمقایسه‌با نسل گذشته پیشرفت چشم‌گیری تجربه می‌کند؛ درحالی‌که Mi 9T سال ۲۰۱۹ با تراشه‌ی میان‌رده‌ی اسنپدراگون 730 وارد بازار شد، اکنون می 10 تی از اسنپدراگون 865 قدرت می‌گیرد؛ تراشه‌ی پرچم‌دار کوالکام برای گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۲۰ که ۲۵ درصد CPU سریع‌تر و ۳۵ درصد GPU سریع‌تر از اسنپدراگون 855 دارد و چند سر و گردن بالاتر از تراشه‌ی میان‌رده‌ی اسنپدراگون 730 قرار می‌گیرد.

در آزمون باتری PCMark نیز ، ۱۳ ساعت دوام آورد؛ بنابراین با حدود ۵ ساعت استفاده‌ی روزانه از گوشی‌تان، می‌توانید انتظار دو روز شارژدهی را از می 10 تی داشته باشید.

آزمون PCMark : آزمونی است که مدت دوام شارژ باتری را در حالتی مورد بررسی قرار میدهد که به هیچ رابط برقی متصل نیست و حداکثر استفاده از آن میشود.

Rate this post

ارسال یک نظر