نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

شیائومی

بررسی گوشی هوشمند شیائومی 11 آی

یکی از محصولاتی که در جدیدترین نمایشگاه کمپانی شیائومی رو نمایی شد ، گوشی هوشمند شیائومی 11 آی بوده و این تلفن هوشمند با پردازنده اسنپدراگون 888 و دوربین اصلی ۱۰۸ میگاپیکسلی به بازار های جهانی ارائه خواهد شد.

لازم به ذکر است که  پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 در گوشی های می 11 پرو و می 11 اولترا نیز به کار رفته است.می 11 آی در پنل جلویی از صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچ AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۶۰ هرتز استفاده می‌کند. 

 در پنل پشتی شیائومی می 11 آی شاهد استفاده از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با حسگر ایزوسل HM2 سامسونگ هستیم. این حسگر ابعاد بزرگ‌تری درمقایسه‌با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی ایزوسل GN2 دارد و ابعادش به 1/1.52 اینچ می‌رسد. با کمک فناوری  سیستم ترکیب پیکسل‌ها هر ۹ پیکسل مجاور را در کنار هم قرار می‌دهد تا ابعاد مؤثر پیکسل به ۲٫۱ میکرومتر برسد.

نتیجه گیری از تحیلیل دوربین :  ایزوسل HM2 از بزرگ‌نمایی نیتیو سه برابری دیجیتالی بدون افت کیفیت بهره‌مند است.

پنل پشتی مدل آبی شیائومی می 11 آی / Mi 11i

گوشی شیائومی می 11 آی از باتری ۴۲۵۰ میلی‌آمپرساعتی با توان ۳۳ وات استفاده می‌کند و در عرض ۵۲ دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود. 

قرار است شیائومی می 11 آی در بازار های جهانی به دو شکل عرضه شود.  کانفیگ اول با هشت گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و کانفیگ دوم با همین مقدار رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی.

Rate this post

ارسال یک نظر