نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

نرم افزار

بهترین نرم افزار های بررسی دقیق دمای لپ تاپ و کامپیوتر

در پست آموزشی قبلی بررسی کردیم که چه عواملی باعث داغ شدن بیش از اندازه سخت افزار لپ تاپ و کامپیوتر میشود و راه حل های آن  را نیز مورد بررسی قرار دادیم.  فهمیدن دمای دقیق اجزای سخت افزار به صورت عادی کار ساده ای نیست ،  به همین منظور بهتر است با نصب نرم افزار هایی دمای دقیق لپ تاپ و کامپیوتر را بدست بیاورید.  در این بخش از آموزش قصد داریم تا بهترین نرم افزار های بررسی دقیق دمای لپ تاپ و کامپیوتر را به شما عزیزان معرفی کنیم.

نرم افزار Argus Monitor

نرم افزار Argus Monitor  ، رم افزاری کاربردی برای مشاهده دمای قعطات رایانه از قبیل CPU ، هارد دیسک و GPU است که تمام آمارها را به صورت گرافیکی و زیبا به شما نمایش می دهد . این برنامه میتواند هادر دیسک و سایر قطعات رایانه شما را آنالیز کند و در صورت بالا رفتن دما و خطری احتمالی برای آن ، به شما اخطار دهد تا به سیستم شما آسیبی نرسد .

قابلیت های کلیدی نرم افزار Argus Monitor

– نمایش آمار دقیق از حرارت هارد ، سی پی یو و چی پی یو (کارت گرافیگ)
– نمایش دمای CPU به طور مستقیل برای هرهسته
– قابلیت آزمایش هارد HDD / SSD
– نمایش سرعت فن های Nvidia و کارت های گرافیک ATI / AMD

نرم افزار CPUID HWMonitor

نرم افزار CPUID HWMonitor ،  نرم افزاری کاربردی که برای نشان دادن عملکرد CPU استفاده میگردد و شما میتوانید عملکرد سی پی یو کامپیوتر های شخصی خود را ببنید و یا از طریق یک اتصال از راه دور شبکه سی پی یو های دیگر را به راحتی مشاهده نمایید. این نرم افزار هم ، همانند مورد قبلی ، از محیط گرافیکی و نمودار برخور دار است.

برخی ویژگی های CPUID HWMonitor

  • دیدن عملکرد کامپیوتر های شخصی و یا شبکه
  • استفاده از نمودارهای برنامه  تصویری به صورت گراف در تنظیمات خاص
  • ذخیره  گراف ها و نمودار ها و لود کردن انها و مقایسه گرافهای در زمانهای مختلف
  • کنترل دمای سی پی یو از طریق کنترل سرعت گردش فن

نرم افزار Speccy Pro

نرم افزار Speccy Pro ، در کنار اینکه دمای سخت افزار سیستم شما را نشان میدهد ، مشخصات سیستم شما را نیز برایتان به نمایش می دهد. عملا شما با نصب یک نرم افزار از دو قابلیت برخور دار خواهید شد.

 

Rate this post

ارسال یک نظر