نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

کیبورد گیمینگ

بهترین نرم افزار های صفحه کیبورد

برخی از لپ تاپ هایی که از خارج وارد کشور میشوند ، بر روی صفحه کلید خود حروف فارسی را ندارند ! در واقع این لپ تاپ ها که اکثرا جزو لپ تاپ های استوک هستند ، مخصوص همان کشور ساخته شده اند! در نتیجه زمانی که وارد ایران میشوند ، این مشکل برای کاربران فارسی زبان که تایپ صحیح را بلد نیستند و مجبورند دنبال حروف بگردند پیش می آید. برای حل این مشکل شما دوتا راه حل دارید. راه حل اول خرید برچسب های کیبورد فارسی است و راه حل دوم استفاده از یک نرم افزار کیبورد مجازی میباشد.

در ادامه همین پست آموزشی به معرفی بهترین نرم افزار های صفحه کیبورد می پردازیم :

Hot Virtual Keyboard 

صفحه کلید جالب و متنوعی است که با عرضه شدن آن ، کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. کار با  این کیبورد بسیار راحت است و موقع استفاده کردن از نرم افزار به هیچ وجه احساس خستگی نمی کنید. همچنین میتوانید ظاهر این نرم افزار را طبق سلیقه ی خود انتخاب کنید .

برخی از ویژگی های نرم افزار Hot Virtual Keyboard :

– امکان سفارشی سازی ظاهر نرم افزار

–  سرعت بالا در هنگام تایپ کردن

–  اضافه شدن امکان پر کردن متون به صورت اتوماتیک پس از وارد نمودن چند حرف اول

– افزودن امکان مولتی تاژ در ویندوز 7

Comfort On-Screen Keyboard

نرم افزار Comfort On-Screen Keyboard امکان تنظیم محل قرار گیری حروف را نیز دارد. یعنی میتوانید حروف را به شکل دلخواه خود روی آن بچینید. همچنین به صورت پیش فرض دارای 30 مدل کیبورد استاندارد میباشد. این صفحه کلید به صورت On Top روی دسکتاپ ویندوز ظاهر میشود و امکان ارسال حروف تایپ شده به نرم افزارهای دیگر یا پنجره های ویندوز را نیز دارد.

Perfect Hotkey

با استفاده از نرم افزار Perfect Hotkey میتوانید کلید های میانبر دلخواه خود را ایجاد کنید و از آنها برای سرعت بخشید به کارهای خود استفاده کنید

مهم ترین ویژگی های نرم افزار Perfect Hotkey:

– باز کردن وب سایت ها، بازی ها، برنامه ها با یک کلید

– اجرای کوچک نمایی و بزرگ نمایی پنجره ها بدون نیاز به کلیک کردن

– مخفی کردن برنامه ها و پنجره ها

– دارای کلید های میانبر پیش فرض

Rate this post

ارسال یک نظر