نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

مدیریت وبکم

بهترین نرم افزار های مدیریت وبکم

وبکم جزئی از سخت افزار یک لپ تاپ یا کامپیوتر رو میزی است و به همین منظور از طریق یک سری نرم افزار میتوانیم ، وبکم را مدیریت کنیم. در واقع وبکم ها نیاز به یک درایور برای اجرای بهتر و همچنین نیازمند به یک سری تنظیمات هستند که به شما تصویر مطلوب را بدهند. لازم به ذکر است که وبکم ها از طریق محیط ویندوز قابلیت تنظیم شدن را دارند ولی محیط ویندوز تنها امکاناتی نظیر نرخ فریم و میزان نور را به شما می دهند. در این بخش بهترین نرم افزار های مدیریت وبکم را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

Webcam 7 Pro

Webcam 7 Pro نرم افزار قدرتمند و کارآمد با قابلیتهای فراوان برای کار با دوربینهای وب یا همان به اصطلاح وب کم ها می باشد که تا ۱۰ نوع مختلف وب کم پشتیبانی را می نماید. 

CyberLink YouCam 9

 این نرم افزار ابزارهایی را برای زیبایی چهره شما و استفاده از ۲۰۰+ جلوه سرگرم کننده در هنگام گفتگوی ویدیویی فراهم می کند. می توانید برای آرایش مجازی در زمان واقعی آماده شوید. به شما امکان می دهد میزان روشنایی ، کنتراست و قرار گرفتن در معرض ویدیو را تنظیم کنید. 

ManyCam

ManyCam یکی از بهترین برنامه های وب کم است که به صورت رایگان در دسترس است. برنامه این امکان را به شما می دهد تا صفحه نمایش رایانه خود را به نمایش بگذارید. البته اگر هدف شما آموزش است بهتر است از نرم افزار زوم استفاده کنید.

Rate this post

ارسال یک نظر