نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

نرم افزار برای برگزاری کلاس ها

بهترین نرم افزار های ویدئو کنفرانس برای ویندوز

با گسترش و رشد بیماری کرونا ، بهترین گزینه برای محافظت از خودمان و عزیزانمان ، استفاده از تکنولوژی و نرم افزار های مجازی میباشد. جلسات و کلاس ها را میتوانیم از طریق نرم افزار های ویدئو کنفرانس برگزار کنیم و به همین منظور این بخش را به معرفی بهترین نرم افزار های ویدئو کنفرانس برای ویندوز اختصاص داده ایم.

باوجود آنکه میشود از طریق نرم افزار واتساپ به صورت تصویری صحبت کرد ، این نرم افزار امکانات دیگری به شما نمیدهد. برای مثال شما نمیتوانید از طریق واتساپ صفحه گوشی یا محیط ویندوزتان را برای دیگران به اشتراک بگذارید ( مگر آنکه دوربین را به سمت مانیتور بچرخانید ، که ممکن است لرزش دست و افت کیفیت تصویر همراه باشد.) برای این منظور نرم افزار هایی وجود دارد که شما میتوانید به سادگی تمامی جلسات ، کنفرانس ها و کلاس های خود را برگزار کنید.

نرم افزار زوم – Zoom

نرم افزار زوم – Zoom ، یک نرم افزار کاملا رایگان است که شما میتوانید آن را بر روی سیستم عامل های اندروید ، ویندوز ، اپل ، مک و لینوکس نصب کنید.

این نرم افزار محیطی بسیار قدرتمند دارد و از لحاظ امکانات بسیار پیشرفته و مدرن میباشد. همچنین ، این نرم افزار نسبت به سایر نرم افزار ها با اینترنت های کم سرعت نیز به راحتی کار میکند.

نرم افزار زوم

از اپلیکیشن زوم می‌توان هم برای نیاز شخصی و هم برای موارد کاری استفاده کرد. در واقع از تماس‌های ویدیویی شخصی گرفته تا مکالمات ویدیویی گروهی (ویدیو کنفرانس) از جمله امکانات قدرتمند این پلتفرم به شمار می‌روند. با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید به همراه دیگر همکاران خود وارد یک نشست آموزشی، رویداد مشتری محور و یا جلسات درون‌تیمی آنلاین شده و به صورت ویدیویی با دیگر حاضرین در جلسه ارتباط برقرار کنید. امنیت بسیار بالا در برگذاری جلسات در اپلیکیشن زوم، این سرویس را به یکی از بهترین راهکارهای موجود برای ارتباط ویدیویی و صوتی در دنیا بدل کرده است.

نرم افزار ادوبی کانکت – adobe connect

نرم افزار ادوبی کانکت – adobe connect  ، محصول شرکت ادوبی ، یک نرم افزار قدرتمند برای اجرای کنفرانس ها ، کلاس ها و.. میباشد. دانلود و نصب این نرم افزار کاملا رایگان است . نرم افزار ادوبی کانکت همانند نرم افزار زوم ، بر روی تمامی سیستم عامل ها به سادگی نصب میشوند.

نرم افزار ادوبی کانکت

برنامه Adobe Connect انعطاف پذیر ترین ، امن ترین ، گسترده ترین و ممتازترین نرم افزار کنفرانس وب و راه اندازی کلاس مجازی آنلاین است. نرم افزار Adobe Connect در گذشته با نام های Presedia Publishing System, Macromedia Breeze  و Adobe Acrobat Connect Pro در دسترس بوده است و برای ایجاد کنفرانس وب ، ماژول های یادگیری و به اشتراک گذاری دسکتاپ کاربران استفاده می شود.

Rate this post

ارسال یک نظر