نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

anti virus

بهترین و امن ترین آنتی ویروس سال ۲۰۲۲ برای کامپیوتر

آنتی ویروس نوعی نرم افزار است که برای جلوگیری، اسکن، شناسایی و حذف ویروس‌ها از رایانه استفاده می‌شود. تهدیدات سایبری یکی از چالش های بزرگ کاربران سیستم عامل ویندوز می باشد. از این رو برای حفاظت از اطلاعات بایستی از آنتی ویروس های امن و قدرتمند استفاده کنیم.

آنتی ویروس ها نیز همانند سایر نرم افزار ها به روز رسانی میشوند و در این بخش به بررسی بهترین و امن ترین آنتی ویروس سال ۲۰۲۲ برای کامپیوتر می پردازیم.

این مقاله را باید جدی بگیرید زیرا اخیرا شاهد افزایش کلاهبرداری، هک و نفوذ و مسائل چنینی هستیم. هزاران راه مختلف برای نفوذ و آسیب رساندن به سیستم شما وجود دارد و بهترین و منطقی ترین راه مقابله استفاده از یک آنتی ویروس مناسب می باشد.

 آنتی ویروس Bitdefender  برای ویندوز ۱۱ و مک

این آنتی ویروس برای مصارف خانگی که کاربران آن مهارت های فنی زیادی ندارند می تواند مناسب باشد. Bitdefender قابلیت های متنوعی مانند نظارت بر خرید اینترنتی، جلوگیری از ورود ویروس به سیستم شما و جلوگیری از باج افزار ها را دارد. این نرم افزار برای ویندوز، مک، اندروید، و iOS در دسترس است.

آنتی ویروس Eset Smart Security

آنتی ویروس Eset Smart Security قابلیت های زیادی برای کاربران خود دارد. در این نرم افزار پیکربندی فایروال نیاز به بهینه سازی دارد اما خوشبختانه حفاظت در برابر بد افزارها کاملا قوی عمل میکند و خیال شما را از بابت سلامت کامپیوتر خود راحت میکند.

بهترین آنتی ویروس رایگان 2022

آنتی ویروس Kaspersky Security Cloud

آنتی ویروس Kaspersky Security Cloud حاوی فناوری امنیتی تطبیقی است که به طور خودکار تنظیمات شما را بر اساس فعالیت های شما تنظیم می کند. این یعنی به شما کمک میکند تا دستگاه‌ های غیر مجاز و وب‌ سایت‌ های خطرناک را شناسایی کنید و همچنین به شما کمک می کند تا رمز عبور های قوی تر بسازید و آنها را از نظر امنیت بر روی سیستم خود مدیریت کنید.

آنتی ویروس فوق العاده قوی برای ویندوز ۲۰۲۲ Avira Prime

نرم افزار Avira Prime یکی از قوی ترین موتور های آنتی ویروس در بازار است. این نرم افزار بر خلاف نرم افزارهای آنتی ویروس دیگر از زمانی که سیستم شما را اسکن می کند تا ویروس ها و بدافزار ها را پیدا کند سرعت دستگاه شما را کاهش نمیدهد و با دستگاه خود به همان سرعت قبلی می توانید کار کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک نظر