نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

بهترین گوشی های شیائومی 2022

بهترین گوشی های پرچمدار شیائومی ۲۰۲۲

شیائومی جزو  رقبای بزرگ برند هایی همچون سامسونگ است و این شرکت در تلاش بوده با تولید گوشی های با کیفیت از سایر برند ها عقب نیوفتد. در این بخش به معرفی بهترین گوشی های پرچمدار شیائومی در سال  ۲۰۲۲ می پردازیم.

در سال که گذشت، یعنی سال 2021، برند شیائومی تجربه خوبی از استقبال و خرید مردم داشت و بسیاری از افراد اعتقاد دارند که این گوشی‌ها را به‌عنوان پرچمداران غیرانحصاری چینی به شمار آورد.

این شرکت تلفن‌های خودش رو تحت برندهای فرعی مثل ردمی، پوکو، می و… تولید و وارد بازار می کند.برخی از شرکت‌ها گفته‌اند که در ابتدا شرکت شیائومی به دلیل محبوبیت زیاد شرکت‌هایی مانند اپل و سامسونگ، کنار گذاشته شد تا این‌که بالاخره توانست خود را در صدر جدول قرار دهد.

گوشی شیائومی Mi 12

گوشی شیائومی ۱۲  یک گوشی بسیار خوش ساخت و جذاب است که طراحی زیبایی دارد.

این گوشی شیائومی، گوشی گلکسی S22 سامسونگ را در چند جنبه کلیدی شکست می‌دهد. بدنه این گوشی لبه‌های گردی دارد که در دست گرفتن آن را بسیار آسان می‌کند. همچنین سرعت شارژ در شیائومی ۱۲ بسیار بیشتر از سرعت شارژ سامسونگ گلکسی S22  است و ظرفیت باتری آن نیز بیشتر است.

پردازنده اصلی Snapdragon 8 Gen 1 (4 nm)
پردازنده گرافیکی Aderno 730
حافظه رم ۸ – ۱۲ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲۸-۲۵۶ گیگابایت

گوشی شیائومی Mi 11

گوشی می ۱۱ در اواخر سال ۲۰۲۰ معرفی شد. این گوشی در دو نسخه چرمی و شیشه‌ای به بازار عرضه شده است.

این گوشی از پردازنده هشت هسته‌ای Snapdragon 888 5G با ابعاد ۵ نانومتر و پردازنده گرافیکی Adreno 660 بهره می‌برد. میزان حافظه رم و حافظه داخلی بالا و متنوع نیز از مزایای می ۱۱ به شمار می‌رود.

گوشی می ۱۱ می‌توان یکی از بهترین گوشی‌ها در زمینه دوربین دانست. این گوشی دارای یک لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی عریض (Wide)، یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید (Ultrawide) و یک لنز ۵ مگاپیکسلی ماکرو (Macro) است.

گوشی شیائومی Mi 11 Ultra

نمایشگر این گوشی از جنس AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، فناوری Dolby Vision، فناوری HDR10+ با روشنایی ۹۰۰ تا ۱۷۰۰ نیت است.

پردازنده می ۱۱ اولترا یک پردازنده هشت هسته‌ای  Snapdragon 888 5G است. همچنین پردازنده گرافیکی این گوشی Adreno 660 است. این گوشی دارای سه نسخه با حافظه رم و حافظه داخلی متنوع شامل نسخه حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با رم ۸ گیگابایت، نسخه حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با رم ۱۲ گیگابایت و نسخه حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت با رم ۱۲ گیگابایت است.

 گوشی Mi Mix Fold

این گوشی از پردازنده Snapdragon 888 5G و پردازنده گرافیکی Adreno 660 بهره می‌برد. می میکس فولد دارای ۳ نسخه شامل حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با رم ۱۲ گیگابایت، حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت با رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت با رم ۱۶ گیگابایت است.

گوشی Mi 11 Pro

می ۱۱ پرو از پردازنده Snapdragon 888 5G و پردازنده گرافیکی Adreno 660 بهره می‌برد. این گوشی دارای سه نسخه شامل حافظه ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایتی است.

می ۱۱ پرو از سه لنز دوربین قدرتمند بهره می‌برد. دوربین اول یک لنز عریض ۵۰ مگاپیکسلی با فناوری‌های PDAF، فناوری OIS و Dual Pixel است. لنز دوم از نوع تله‌فوتو پریسکوپ با رزولوشن ۸ مگاپیکسل، فناوری‌های PDAF و OIS و زوم 5x اپتیکال است. لنز سوم نیز از نوع اولتراواید با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل است.

Rate this post

ارسال یک نظر