نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

نرم افزار

تبدیل فایل ورد به یک فایل pdf

فایل های pdf جزو فرمت هایی هستند که ، در گوشی های تلفن ، تبلت ها و … نیز به شکل مناسبی نمایش داده میشود. اما از آنجایی که ممکن است شما متنی را داخل نرم افزار ماکروسافت ورد تایپ کرده باشید ؛ به همین شکل نمیتوانید آن را در دستگاه های موبایل اجرا کنید و نیازبه نرم افزار های به خصوصی میباشد. راحت ترین راه این است که یک سند ورد را به یک فایل pdf تبدیل کنید.

امروز در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی قصد داریم تا به شما عزیزان آموزش دهیم چگونه میتوانیم یک فایل ورد را به pdf تبدیل کنیم.

استفاده از نسخه های جدیدتر آفیس :

بهترین راه ممکن این است که شما از آخرین و به روز ترین نسخه آفیس استفاده کنید. این قابلیت در نسخه های جدید وجود دارد که شما به سادگی بتوانید ، در هنگام خروجی گرفتن و ذخیره کردن به جای ذخیره با فرمت ورد ، فرمت pdf را انتخاب کنید.

استفاده از نرم افزار :

راه دیگری نیز وجود دارد که شما میتوانید با استفاده از نرم افزار تمامی فایل هایی که در اختیار دارید را به یک فایل pdf تبدیل کنید.

نرم افزار doPDF نرم افزاری کاربردی که شما با نصب آن به راحتی فایلهای مایکروسافت Word را به فرمت PDF ذخیره کنید. بعد از نصب این برنامه یک گزینه doPDF در منوی Print اضافه خواهد شد که شما می توانید فابل مربوطه را به فرمت PDF ذخیره کنید. علاوه بر این یک Toolbar نیز به Word شما اضافه خواهد شد که دارای دکمه ای به نام Save as PDF میباشد.

Rate this post

ارسال یک نظر