نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

تعمیرات و ارتقا لپ تاپ

تعمیرات و ارتقا لپ تاپ ها و کامپیوتر مشهد

درود خدمت همه شما همراهان عزیز و محترم وبسایت خدمات ایسوس سرگزی ، شرکت ما مفتخر است که کلیه خدمات مربوط تعمیرات و ارتقا انواع لپ تاپ و کامپیوتر در شهر مشهد را برای شما عزیزان انجام دهد.

تیم فنی ما با استفاده از دانش روز و بهترین ابزار ها ، پذیرای شما عزیزان برای  تعمیرات هر گونه قطعه در لپ تاپ و کامپیوتر میباشد.

همچنین در صورتی که تمایل دارید تا دستگاهتان را ارتقا دهید ، میتوانید با واحد فنی ما در تماس باشید!

شرکت خدمات ایسوس سرگزی ، به مدیریت آقای امین سرگزی ، تعمیرات و ارتقا هرگونه لپ تاپ  با برندهای ایسوس ، لنوو ، سامسونگ ، شیائومی ،  ایسر ، dell، msi، hp، توشیبا ، سونی و … را انجام میدهد.

همچنین جهت عیب یابی و مشکلاتی از این قبیل میتوانید با در تماس باشید .

تعمیرات و ارتقا لپ تاپ

شرکت خدمات ایسوس سرگزی ، واقع در مشهد ، فعالیت رسمی خود را در زمینه ارائه خدمات حضوری و غیرحضوری از جمله تعمیرات فوق تخصصی انواع لپ تاپ ها با برندهای مختلف و گوشی های موبایل وتبلت از سال 1380 آغاز کرده است.

در این شرکت کلیه خدمات سخت افزاری ( ارتقا ، تعمیرات و …) ،نرم افزاری( نصب ویندوز ، بازیابی اطلاعات ) و همچنین فروش گوشی های هوشمند و لپ تاپ های استوک صورت می گیرد.

همچنین بخشی از خدمات ما به شرح زیر است:

عیب یابی و مشکلات لپ تاپ و کامپیوتر

گاهی اوقات تشخیص مشکل یک کامپیوتر و لپ تاپ کار ساده ای نیست ! به طوریکه ممکن است یک قطعه دچار مشکل شده باشد و اثر آن بر روی سیستم عامل معلوم باشد.

تعمیرات و ارتقا لپ تاپ

برای مثال ، در صورت خرابی رم ، ممکن است ویندوز مرتب خود را ری استارت کند!! در این موارد بهتر است که با شرکت خدمات ایسوس سرگزی ، در تماس باشید! تیم فنی ما پس از دریافت دستگاه از شما ، به بررسی قطعات مختلف آن می پردازند .

پس از پیدا کردن مشکل با شما تماس گرفته که در صورت تمایل ، قطعه خراب تعویض و یا تعمیر میشود.

نصب ویندوز و نرم افزارهای ضروری

شرکت خدمات ایسوس سرگزی ، تنها در بخش سخت افزار فعالیت نمی کند ؛ بلکه شما میتوانید برای نصب یک ویندوز سریع و قدرتمند با ما در تماس باشید. نصب ویندوز در نگاه اول کار ساده ای به نظر میرسد ولی اگر یکی از مراحل را به اشتباه انجام دهید ، تمامی زحمتان شما از بین میرود.

برای مثال ممکن است ویندوز شما کند عمل کند و یا دچار باگ شود! به همین منظور شرکت ما کلیه خدمات نصب ویندوز و نرم افزار های ضروری و مهم ویندوز را برای شما عزیزان انجام میدهد.

ارتقا لپ تاپ و کامپیوتر

گذشت زمان باعث میشود که نرم افزار ها و بازی های مختلف به سرعت قوی تر شوند و از طرفی سخت افزار بیشتر را درگیر کنند. شما میتوانید یک دستگاه جدید بخرید و یا آنکه دستگاه فعلی را ارتقا دهید.

شرکت خدمات ایسوس سرگزی ، مفتخر است که با استفاده از بهترین قطعات کلیه خدمات ارتقا لپ تاپ و کامپیوتر مشهد را برعهده بگیرد. ( این ارتقا شامل : ارتقا رم ، ارتقا  پردازنده ، ارتقا هارد و یا جایگزینی آن با حفاظه SSD ، ارتقا کارت گرافیک میباشد)

البته دقت کنید که دربرخی از دستگاه ها امکان ارتقا هر قطعه ای وجود ندارد که بهتر است برای فهمیدن این موضوع ، با شرکت ما در تماس باشید.

 

4.9/5 - (2808 امتیاز)

ارسال یک نظر