نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

افزایش سرعت ویندوز 10

تنظیماتی که باید در ویندوز غیر فعال کنید.

همه سیستم‌عامل‌های بزرگ یکسری ویژگی‌های نه چندان کاربردی را در خود جای داده‌اند که اگر غیر فعال شوند کارایی یک سیستم را بهبود می‌بخشند. ویندوز 10 نیز از این قاعده مستثنا نیست.

باغیر فعال کردن این برنامه ها نه تنها سرعت سیستم شما بهبود پیدا می کند بلکه تجربه کاربری بهتری با سیستم عامل ویندوز خواهید داشت.

برنامه‌های در حال اجرا

همواره یکسری برنامه‌ها در پس‌زمینه ویندوز 10 اجرا می‌شوند. برنامه‌هایی که ممکن است اطلاعاتی را به دور از چشم شما دریافت کرده یا ارسال کنند و مهم‌تر از آن منابع سیستمی را بیهوده هدر دهند. برای اجتناب از این‌کار به مسیر Settings > Privacy > Background apps رفته و برنامه‌های که تمایل ندارید به صورت خودکار اجرا شوند را مشخص کنید.

هشدارهای آزاردهنده در ویندوز 10, مولفه‌های ویندوز 10

همگام‌سازی

اکثر مولفه‌های ویندوز 10 به ویژگی همگام‌سازی وابسته هستند. تنظیمات سیستمی، قالب‌های گذرواژه‌ها، تاریخچه جست‌وجوها از جمله مواردی هستند که برای تعامل بهتر با ابزارهای مختلف به همگام‌سازی نیاز دارند. اگر در نظر دارید فعالیت‌های شما تنها در ویندوز 10 فعال باشند به مسیر Settings > Accounts > Sync your settings. رفته و همه تنظیمات مربوط به همگام‌سازی را خاموش کنید.

هشدارهای آزاردهنده در ویندوز 10, مولفه‌های ویندوز 10

تبلیغات هدفمند برنامه‌های ثالث

زمانی که با حساب مایکروسافتی خود به ویندوز 10 وارد می‌شود فعالیت‌های شما در وب از سوی ویندوز 10 ضبط شده و در ادامه تبلیغات هدفمندی بر مبنای عادات رفتاری‌تان به شما نشان داده می‌شود. اما امکان غیرفعال کردن به‌اشتراک‌گذاری رفتارها وجود دارد. برای این منظور به مسیر Settings > Privacy > General رفته و گزینهLet my apps use my advertising ID for experiences across apps (turning this off will reset your ID) را خاموش کنید.

هشدارهای آزاردهنده در ویندوز 10, مولفه‌های ویندوز 10

5/5 - (2 امتیاز)

ارسال یک نظر