نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

آموزش فتوشاپ وبسایت خدمات ایسوس سرگزی

جلسه اول ، آشنایی اولیه با محیط و امکانات فتوشاپ

فوتوشاپ یکی از پرکاربرد ترین نرم افزار های ساخته شده توسط شرکت ادوبی است. بر خلاف سایر نرم افزار ها مثل پریمیر که تنها افراد حرفه ای از آن استفاده می کنند ، فوتوشاپ برنامه ای است که ممکنه یک شخص آماتور آن را بر روی سیستم خودش نصب داشته باشد.در این مجموعه آموزش فوتوشاپ از خدمات ایسوس سرگزی ، ابتدا با فوتوشاپ آشنا میشویم و آن را نصب می کنیم.

سخت افزار مورد نیاز برای فوتوشاپ

فوتوشاپ را میتوان روی تمامی سیستم های امروزی به راحتی اجرا کرد. بر خلاف بازی ها و سایر نرم افزار های سنگین ، فوتوشاپ سخت افزار زیادی نیاز ندارد ولی هر چه رم و cpu بالاتری داشته باشید ، روان تر و سریع تر اجرا میشود.

اگر باید پروژه های سه بعدی انجام دهید ، گرافیک شما باید از پردازنده گرافیکی پشتیبانی کند و در غیر این صورت این بخش برای شما غیر فعال خواهد بود.

در صورتی که رم پایینی دارید ، سایر نرم افزار های اضافی مثلا مرورگر یا پخش کننده موسیقی را ببندید .

بیشتر بخوانید :

  • برای آشنایی کامل با سخت افزار ها و راهنمای خرید آن ها از این لینک استفاده کنید.

امکانات فوتوشاپ

آموزش فوتوشاپ وبسایت خدمات ایسوس سرگزی

همانطور که در ابتدا عرض کردم فوتوشاپ ابزاری است برای همه ، ممکن است یک کارمند گالری بزرگ از فوتوشاپ استفاده کند در حالی که یک فرد آماتور هم آن را بر روی سیستم خودش نصب داشته باشد.

شما بوسیله فوتوشاپ میتوانید تمامی کک ها و لک های روی عکس یک نفر را کاملا پاک کنید یا حتی نور بی روح و سرد تصویر را تغییر دهید.

فوتوشاپ آنقدر قدرت مند است که به راحی میتوانید ، پروژه های زیبای تایپوگرافی انجام دهید !

قدرت و امکانات فوتوشاپ آنقدر زیاد است که نمیتوان در چند خط آن ها را بیان کرد پس بهتر است تا انتهای مسیر آموزش فوتوشاپ همراه ما باشید.

بازار کار فوتوشاپ

اگر شما به خوبی به فوتوشاپ مسلط باشید و پروژه های زیبا و متفاوتی خلق کنید ، مطمئن باشید همیشه برای شما بازار کار موجود است ؛ تنها مسئله اینجاست باید حسابی تمرین کنید و صبور باشید! فوتوشاپ نیاز به صبر زیادی دارد ، گاهی برای پاک کردن بخش از یک تصویر شما باید ساعت ها با حوصله تمام کار کنید ، تا پروژه شما زیبا باشد.

فوتوشاپ از چه فرمت هایی پشتیبانی می کند

تمامی فرمت های تصویری ( png ، jpg ، jpeg و … ) توسط فوتوشاپ به خوبی پشتیبانی میشوند .

بوسیله فوتوشاپ گیف هم میتوانید بسازید و این نرم افزار از فرمت گیف هم پشتیبانی میکند.

در ادامه برای دانلود و نصب فوتوشاپ میتوانید از این لینک اقدام کنید.

Rate this post

ارسال یک نظر