نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

نمایندگی ایسوس و لنوو

خدمات تعمیرات و ارتقا لپ تاپ لنوو

نمایندگی خدمات ایسوس و لنوو سرگزی ، یک شرکت معتبر در زمینه تعمیرات و ارتقا لپ تاپ لنوو  می باشد  ، لنوو به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی کامپیوتر شخصی در جهان، لپ‌تاپ‌های خود را در چند خانواده به بازار عرضه می‌کند .

لپ تاپ های لنوو یکی از محبوب ترین برند های موجود در بازار است  و مانند هر دستگاه دیگری نیازمند پشتیبانی فنی است . شرکت خدمات ایسوس و لنوو سرگزی ، مفتخر است که کلیه خدمات تعمیرات و ارتقا لپ تاپ های لنوو را برای شما عزیزان انجام میدهد.

در ادامه با مشکلاتی که ممکن است برای لپ تاپ های لنوو رخ دهد بیشتر آشنا میشویم .

مشکلات نرم افزاری

مشکلات نرم افزاری ، یک مشکل رایج است که نه تنها برای لپ تاپ های لنوو بلکه برای هر لپ تاپی ممکن است رخ دهد ! شرکت ما با به کار بردن از جدیدترین و به روز ترین نرم افزار ها این قبیل مشکلات را به سادگی برای شما حل می کند.

مشکلات سخت افزاری

معمولا برای هر سیستمی یک مشکل سخت افزاری پیش می آید و کاملا طبیعی است . کند شدن هارد ، کار نکردن فن ، داغ شدن بیش از اندازه و … جزو مشکلات رایج لپ تاپ ها می باشد.

شرکت ما با دانش روزی که در اختیار دارد ، هر گونه مشکلی که برای دستگاه شما پیش آمده باشد را به سادگی حل میکند.

انواع لپ تاپ های لنوو

محصولات شرکت لنوو دسته‌های اصلی Thinkpad, Ideapad, Yoga, Legion و Essential عرضه می‌شوند که هرکدام، کارایی و بازار هدف خاص خود را دارند .

لپ‌ تاپ لنوو Ideapad

لپ‌تاپ‌های لنوو در دسته‌ی Ideapad را می‌توان گزینه‌های عمومی و مناسب انواع کاربران دانست. اگر شما کاربری بازی معمولی یا تنها کارهای روزمره مانند مرور وب و پیام‌رسانی و موارد مشابه داشته باشید، Ideapad گزینه‌ی مناسبی خواهد بود.

لپ‌تاپ لنوو Yoga

همان‌طور که از نام دسته‌ی Yoga بر می‌آید، با لپ‌تاپ‌هایی کاملا انعطاف‌پذیر و چندکاره روبه‌رو هستیم. کیبورد لپ‌تاپ لنوو یوگا به‌راحتی تا زاویه‌ی ۳۶۰ درجه می‌چرخد و به‌نوعی یک لپ‌تاپ دوکاره را در اختیار شما قرار می‌دهد.

لپ‌تاپ ThinkPad

شاید لپ‌تاپ ThinkPad را بتوان مشهورترین خانواده‌ی لپ‌تاپ‌ها لنوو دانست. محصولات این خانواده که نام خود را از برند IBM یدک می‌کشند، در دسته‌ی اداری قرار دارند. البته بسیاری از کاربران عادی هم برای کاربری‌های ساده تا حرفه‌ای خود، به سراغ لپ‌تاپ‌های تینک پد می‌روند. این محصولات در برخی نمونه‌ها قابلیت‌های امنیتی قابل‌توجهی را به کاربر ارائه می‌کنند و کیفیت ساخت آن‌ها نیز نشان‌دهنده‌ی مقاومت قابل‌قبول در شرایط گوناگون است.

 

Rate this post

ارسال یک نظر