نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

ویندوز 11

در چه صورت نباید ویندوز 11 را نصب کرد؟

درود خدمت همه شما همراهان عزیز وبسایت خدمات ایسوس سرگزی ، با یک مقاله جذاب دیگر خدمت شما عزیزان هستیم با موضوع ” در چه صورت نباید ویندوز 11 را نصب کرد؟ و یا دلایلی که باید از ویندوز 11 فاصله گرفت. ”

با ظهور ویندوز 11  و تبلیغات ماکروسافت ، کاربران زیادی تمایل به استفاده کردن از ویندوز را پیدا کردند. در ابتدا یک سری مشکلات پیش آمد به طور مثال این ویندوز قابل نصب بر روی همه دستگاه ها نبود تا اینکه راه حل هایی برای حل این مشکل بوجود آمد. از طرفی دیگر ماکروسافت از کاربرانی که لپ تاپ و کامپیوتر نسل قدیمی داشتند ، درخواست می کرد تا هرگز این ویندوز را نصب نکنند ولی ظاهر وسوسه انگیز ویندوز 11 کاربران را به مجاب میکرد تا این ویندوز را نصب کنند.

از همه این جنجال ها عبور کنیم دلایلی وجود دارد که روی هر سیستمی نباید ویندوز 11 را نصب کنیم که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

سییستم شما رم زیر 4 گیگ دارد

در صورتی که سیستم شما رم  زیر 4 گیگ دارد ، هرگز به سراغ سیستم عامل ویندوز 11 نروید!!! حتی با داشتن رم  4 گیگ این ویندوز را میتوانید نصب کنید ولی هرگز رابطه کاربری خوبی را تجربه نخواهید کرد! ویندوز 11 نزدیک به 3 گیگ از رم شما را اشغال میکند و با یک گیگ باقی مانده ، استفاده از سایر نرم افزار ها به سختی امکان پذیر است.

ترجیحا ویندوز 11 بر روی سیستم هایی با رم بالای 8 گیگ مناسب میباشد.

گیمر ها و علاقه مندان به بازی های کامپیوتری

اگر شما یک گیمیر هستید و به بازی های کامپیوتری علاقه مندید ، بهتر است برای نصب ویندوز 11 عجله نکنید. طبیعتا هر سیستم عاملی در ابتدای معرفی یک سری باگ ها و ایراداتی دارد. با این تفاسیر ممکن است برخی از بازی ها روی ویندوز 11 به شکل مناسب اجرا نشود و یا حتی ممکن است بازی دچار لگ و فریز شدن بشود.

در کنار این موضوع احتمال نصب بازی های قدیمی تر روی ویندوز 11 کاهش پیدا کرده است. ( ممکن است بازی هایی مثل جنرال ، کانتر و … ) دیگر روی ویندوز 11 نصب نشود!

فضای ذخیره سازی کم

ویندوز 11 نزدیک به 80 گیگ از فضای شما را ذخیره می کند!!!! در نتیجه اگر فضای ذخیره سازی کمی دارد بهتر است هرگز به سراغ این سیستم عامل نروید ! جدای از این موضوع بهتر است در صورتی که از حافظه SSD استفاده می کنید ، برای نصب ویندوز 11 اقدام کنید.

پردازنده بالای Core i5

پردازنده های بالای Core i5 توانایی پردازش فایل های حجیم و زیاد را دارند. همانطور که جلوتر بیان شد ، ویندوز 11 نزدیک به 80 گیگ از فضای شما را اشغال می کند . این حجم از داده تنها توسط یک پردازنده قوی قابل پردازش میباشد.

Rate this post

ارسال یک نظر