نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

دلایل برتر بودن گوشی سامسونگ

دلایل برتر بودن گوشی سامسونگ

سامسونگ جزو برترین برند های عرضه گوشی های هوشمند می باشد. باوجود داشتن رقیبی بزرگ همچون آیفون، گوشی های سامسونگ در بازار های جهانی خوش درخشیده است.

تنوع گوشی های شرکت سامسونگ بسیار زیاد بوده و برای هر قشر و نیازی تولید شده اند. از گوشی هایی سطح پایین که برای کارهای روزمره گرفته تا گوشی های حرفه ای مخصوص عکاسی همگی در طرح های مختلف توسط شرکت سامسونگ تولید و ارائه شده است.

در این مقاله به بررسی 5 دلیل برتر بودن گوشی های سامسونگ می پردازیم.

رابط کاربری زیبا

قطغا زیبایی رابط کاربری گوشی های سامسونگ زبان زد است. البته در این مورد به علت استفاده سامسونگ و شیائومی در سیستم عامل اندروید شباهت یکسانی دیده میشود ولی هدف این مقایسه با گوشی های ایفون است!

همچنین شما قادر خواهید بود با نصب تم های مختلف بر اساس سلیقه و استایل مد نظرتان، ظاهر گوشی را به کل تغییر دهید! حتی میتوانید با نصب تم گوشی آیفون، از ظاهر سیستم عامل IOS استفاده کنید.

تنوع در قیمت

همانطور که در ابتدا ذکر شد، گوشی های سامسونگ مخصوص تمامی نیاز ها تولید شده است. به همین منظور تنوع قیمتی این گوشی ها بسیار زیاد بوده است. در صورتی که بودجه کافی برای خرید یک گوشی تراز اول را ندارید، میتوانید با پرداخت هزینه کمتر صاحب یک گوشی متوسط از برند سامسونگ شوید.

عرضه‌ی پرچمداران جذاب

گلکسی S21 اولترا یکی از بهترین گوشی‌های ۲۰۲۱ محسوب می‌شود و در این زمینه می‌توانیم به دلایل متعددی اشاره کنیم. در کنار بهره‌گیری از دوربین‌های عالی و متنوع، این گوشی در زمینه‌ی کیفیت نمایشگر و عمر باتری هم حرف زیادی برای گفتن دارد. همچنین نباید پشتیبانی از قلم S Pen را فراموش کنیم که به لطف همین مشخصه، گوشی S21 اولترا مورد توجه برخی از طرفداران سری نوت قرار گرفته است.

به غیر از این گوشی، گوشی‌های S21 و S21 پلاس هم توانایی سامسونگ در ساخت گوشی‌های پرچم‌دار را نشان می‌دهند و در کنار ارائه‌ی تجربه‌ی نرم‌افزاری عالی، از دوربین‌های بسیار خوبی هم بهره می‌برند. سامسونگ هر ساله با عرضه‌ی جدیدترین گوشی‌های پرچم‌دار خود توجهات زیادی را جلب می‌کند و گوشی‌های سری S21 بار دیگر توانایی این شرکت را در این حوزه ثابت کردند.

نوآوری و ریسک‌پذیری

سازندگان گوشی‌های هوشمند برای نوآوری باید ریسک مالی بپذیرند که در بازار موبایل این کار به معنای به خطر افتادن مبالغ بسیار سنگین است. در این میان سامسونگ از جمله شرکت‌هایی است که در چندین حوزه‌ی مختلف فعالیت دارد و به همین خاطر حتی اگر در بخش موبایل ضرر کند، به لطف بخش‌های سودده دیگر با مشکل جدی مواجه نمی‌شود. از بین فعالیت‌های این شرکت می‌توانیم به ساخت تراشه و نمایشگر برای شرکت‌های دیگر و فعالیت در بازارهایی مانند تلویزیون اشاره کنیم که در تمام آن‌ها حرف زیادی برای گفتن دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک نظر