نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

سیستم گیمنیگ

راهنمای اسمبل کردن سیستم های گیمینگ بالاترین سطح

عرض سلام و احترام خدمت تمامی مشتریان عزیز ، در این مقاله جامع و کاربردی از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی به طور کامل درباره اسمبل کردن سیستم های گیمینگ در بالاترین سطح بحث خواهیم کرد.

اگر به دنبال اسمبل کردن یک کامپیوتر گیمینگ با کیفیت یا به اصطلاح خفن هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که این راهنما را حتما مطالعه کنید. با استفاده از قطعات توصیه شده در این مطلب، می‌توانید تقریبا هر بازی را با 1440p و فریم ریت متعادل اجرا کنید.

همانطور که می دانید ، سیستم های گیمینگ از بالاترین و بهترین نوع سخت افزار استفاده می کنند تا بازی ها را در بهترین تنظیمات بدون لگ اجرا کنند.

در ادامه مقاله راجب اجزا یک سیستم گیمینگ صحبت می کنیم.

پردازنده: Intel Core i7-9700K

مشخصات: هسته: 8 / رشته: 8 / بیس کلاک: 3.6GHz / توربو کلاک: 4.9GHz

پس از ارائه Core i9-9900K، این پردازنده حالا میان رده محسوب می‌شود. شاید از لحاظ هزینه، Core i5 برایتان مناسب تر باشد. اگر تنها به دنبال بازی کردن هستید و علاقه ای به استریم کردن یا ادیت ویدیو ندارید، Core i5 می‌تواند گزینه بهتری برایتان باشد.

مادربرد: Gigabyte Z390 Aorus Ultra

مشخصات: چیپست: Z390 / مموری:  DIMM, 64GB, DDR4-4266(4) / پورت ویدیو: HDMI

این برداصلی هم تمامی امکانات مورد نظر ما را دارد، هم تمامی ویژگی‌هایی که شما نیاز دارید، و البته خیلی چیزهای دیگری که شاید هرگز از آنها استفاده نکنید. اورکلاک آن به اندازه Z390 خوب است و با اسلات های س قلوی M.2، وای فای Wave2 اینتل و اترنت و… همراه می‌شود.

همچنین فضایی برای بیش از یک کارت گرافیکی در نظر گرفته شده است. در نظر بگیرید که برای استفاده از این برد، به منبع پاوری با کانکتورهای EPS12V هشت پین و ATX12V چهار پین نیاز خواهید داشت.

کارت گرافیک: Nvidia GeForce RTX 2080 Super

مشخصات: رشته های GPU: 3.072 / بیس کلاک: 1.650MHz / مموری: 8GB GDDR6

دوره کارت گرافیکی های GTX گذشته است، مگر به دنبال محصولی میان رده باشید. حالا سری RTX پادشاه کارت گرافیکی هاست و با  RTX 2080 Super می‌توانید به هرچه می‌خواهید برسید. این کارت های گرافیکی کاملا مناسب گیمینگ هستند و از آپدیت ها پشتیبانی می‌کنند. اگر به دنبال بازی کردن تمامی عنوان ها با رزولوشن بالا هستید، این مورد برایتان مناسب است.

رم کامپیوتر: Team Group Delta RGB 2x8GB DDR4-3200

سیستم گیمینگ

مشخصات: ظرفیت: 2x8GB / سرعت: 3200MT/s / زمانبندی: 16-18-28-38 / ولتاژ: 1.35V

سرعت مهم تر است یا ظرفیت؟ این سوالی است که برای خیلی از خریداران ممکن است پیش بیاید. سرعت بالای مموری می‌تواند به بهبود عملکرد و فریم ریت کامپیوتر شما کمک کند.

 Team Group Delta DDR4-3200 هم از لحاظ سرعت مناسب ترین گزینه است، هم از لحاظ قیمت.

حافظه اس اس دی: Samsung 970 Evo 1TB

مشخصات: ظرفیت: 1.000GB / رابط کاربری: M.2 PCIe /

سامسونگ 970 Evo دارای سرعت خواندن پی در پی تا حداکثر 3400 مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن 2.500 مگابایت در ثانیه است. شاید به خوبی دیگر رقبا نباشد، اما عملا این تفاوت را احساس نخواهید کرد. اگر فقط و فقط به دنبال گیمینگ هستید، می‌توانید از SATA SSD استفاده کنید که ارزان تر است.

منبع پاور: Mastertech

مشخصات: فاکتور فرم: ATX / ظرفیت: 700W

این پاور با قدرت خروجی 850 واتی، یکی از بهترین پاورها برای هر نوع کامپیوتری است. قیمت خوبی دارد و با یک فن خنک کننده بی سر و صدا همراه می‌شود. عملکرد آن تقریبا با عملکرد دیگر پاورهای گران قیمت تر برابری می‌کند.

کیس: APACHI Mastertech

امروزه کیس ها فقط یک جعبه خاکستری نیستند، بلکه خیلی نسبت به گذشته پیچیده تر شده اند.کیس APACHI Mastertech  نه تنها دارای ظاهر زیبایی می باشد، بلکه جریان هوای مناسبی نیز دارد، و گزینه های زیادی برای مسیریابی کابل ها، هارد وSSD و موارد دیگر در آن تعبیه شده است.

خنک کننده پردازنده: Cooler Master MasterLiquid ML240R RGB

مشخصات: اندازه: 240mm / سرعت: 650-2000rpm / ابعاد: 277x120x27mm

نصب و استفاده این خنک کننده بسیار راحت است و در طولانی مدت هم به خوبی کار کرده و عمر طولانی دارد. این خنک کننده دو عدد فن دارد که برای حرارت تولیدی پردازنده هایی مانند Core i7-9700K کاملا مناسب است.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی با پشتیبانی خدمات سرگزی تماس بگیرید.

Rate this post

ارسال یک نظر