نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

حافظه‌ی SSD

سازگاری حافظه اس اس دی با لپ تاپ

لپ تاپ ها یکی از ضروریت های زندگی ما هستند ،  اما اگر مدتی است لپ تاپ فعلی خود را دارید و اکنون به دلیل عدم کارایی مناسب آن ، تصمیم به تعویض آن و خرید لپ تاپ جدید گرفته‌اید، شاید بد نباشد تا انتهای این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی دست نگه‌ دارید.

درواقع قبل از اینکه بخواهید به خرید یک لپ تاپ جدید فکر کنید، بهتر است ابتدا به سراغ گزینه‌ی ارتقا بروید که یکی از این موارد، ارتقای حافظه است.

حافظه‌ی SSD

حافظه‌ی SSD ، نسل جدید حافظه های داخلی

 حافظه‌های SSD به صورت میانگین 5 برابر سریع‌تر از هاردهای HDD، سیستم را بوت می‌کنند و همچنین سرعت انتقال فایل‌ها در این نوع حافظه هم 3 تا 4 برابر سریع‌تر از هارد دیسک است.

از طرفی حافظه‌های SSD، نسبت به بهبودی که برای سیستم به ارمغان می‌آورند، قیمت چندان بالایی ندارند. از این رو اضافه کردن حافظه‌ی SSD به سیستم، یکی از بهترین و معقول‌ترین روش‌های ارتقای لپ تاپ است.

انواع حافظه‌های SSD

حافظه‌های SSD مختلفی در بازار وجود دارد که . یکی از  انواع‌های SSD، نوع SATA است که البته خود به سه قسمت SATA I و SATA II و SATA III تقسیم می‌شود که البته SATA III حدودا 2 برابر سریع‌تر از SATA II و چهار برابر سریع‌تر از SATA I است.

سازگاری حافظه SSD با لپ تاپ

هنگام خرید SSD برای لپ تاپ باید به این مورد توجه کنید که لپ تاپ شما با کدام تکنولوژی ساخت، سازگار است. از این جهت میتوانید با کارشناسان از طریق واتس اپ تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید : بررسی هارد SSD و HDD

Rate this post

ارسال یک نظر