نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

ADM

سخت افزار استفاده شده در لپ‌تاپ و رایانه‌های گیمینگ ایسر

برند ایسر آنقدر معروف و البته قابل اعتماد است که کاربران زیادی پیگیر اخبار و به روز رسانی های این شرکت هستند ، به همین منظور ما هم تصمیم گرفتیم تا کمی درباره سخت افزار به کار رفته در لپ‌تاپ و رایانه‌های گیمینگ شرکت ایسر صحبت کنیم.

ایسر لپ‌تاپ‌ Helios 500 و رایانه‌های رومیزی Orion 5000 و Nitro 50 را با سخت‌افزار ساخت AMD برای علاقه‌مندان بازی‌های رایانه‌ای عرضه می‌کند.

یکی از محصولاتی که از پردازنده‌ی AMD استفاده می‌کند، لپ‌تاپ Predator Helios 500 است. رایانه‌ی رومیزی رده‌بالای Predator Orion 5000 و رایانه‌ی رومیزی کوچک Nitro 50 دو سیستم دیگری هستند که با پردازنده‌ی ساخت AMD ارائه می‌شوند.

لپ‌تاپ‌های Helios 500 به پردازنده‌ی رایزن ۷ مجهز شده‌اند؛ بالاترین پردازنده‌ی سری رایزن ۷ قابل انتخاب برای این لپ‌تاپ، پردازنده‌ی Ryzen 7 2700 است. در زمینه‌ی واحد پردازش گرافیکی، کاربران می‌تواند پردازنده‌ی گرافیکی رادئون RX Vega 56 را برای این لپ‌تاپ ‍۱۷.۳ اینچی انتخاب کنند؛ این گزینه بالاترین انتخابی است که در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

پردازنده Ryzen 7 2700  چیست ؟

معمولا کاربران و خریداران محوصلات اینتل یا انویدیا را میشناسند ولی درباره قدرت و نحوه نام گزاری محصولات AMD اطلاعات درستی در اختیار ندارند ، بنابراین بهتر است قبل از ادامه مقاله راجب پردازنده Ryzen 7 2700 هم صحبت کنیم.

این پردازنده‌ی گرافیکی از رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل با نرخ ۱۴۴ هرتز، رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل و ویژگی Freesync پشتیبانی می‌کند.

رایانه های گیمینگ رو میزی ایسر

رایانه‌های رده‌بالای Predator Orion 5000 را می‌توان به سریع‌ترین پردازنده‌ی رایزن موجود تجهیز کرد که Ryzen 7 2700X نام دارد. ایسر تأیید کرده است که در این رایانه‌ی رومیزی از چیپست B450 استفاده شده؛ این اولین باری است که یک تولیدکننده به‌طور رسمی استفاده از این چیپست را تأیید می‌کند. متأسفانه ایسر اطلاعاتی در مورد واحدهای گرافیکی قابل انتخاب برای این سیستم منتشر نکرده است؛ اما می‌توان این رایانه‌ را حداکثر به ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز کرد.

Acer Predator Orion 5000

رایانه‌ی رومیزی Nitro 50 قابل تجهیز به پردازنده‌ی Ryzen 7 2700X و پردازنده‌ی گرافیکی RX 580 رادئون است.

Rate this post

ارسال یک نظر