نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

3D software for windows wallpaper

سخت افزار مورد نیاز برای نرم افزار های 3D مکس و اتوکد

امروزه با وجود پیشرفت تکنولوژی دیگر همانند سال های گذشته لازم نیست طرح ها و نقشه های یک ساختمان تنها بر روی کاغذ رسم شود ، بلکه به کمک یک سری از نرم افزار های طراحی سه بعدی مثل 3D مکس و اتوکد به سادگی میتوانید طرح های دلخواهتان را در سه بعد طول ، عرض و ارتفاع رسم کنید. نرم افزار هایی مثل 3D مکس و اتوکد میزان قابل توجهی از سخت افزار شما را درگیر می کنند و به همین منظور اگر شما به این نرم افزار ها نیاز دارید ؛ باید لپ تاپ و کامپیوتری داشته باشید که در حین اجرای این برنامه ها دچار مشکل نشود و هنگ نکند.

رم ، پردازنده و گرافیک سه بخش اصلی و مهم برای اجرای یک نرم افزار طراحی سه بعدی است . در صورتی که هر کدام به اندازه کافی قدرتمند نباشد ، سیستم  شما دچار مشکلاتی مثل هنگ کردن ، کند شدن میشود.

سخت افزار مورد نیاز تری دی مکس ( 3D max )

اتودسک تری دی مکس یکی از قویترین و پیشرفته ترین برنامه ها در زمینه طراحی سه بعدی و انیمیشن سازی به شمار می رود .  Autodesk 3ds Max به شما این امکان را می دهد تا طرحها، اجسام و کاراکترهای سه بعدی و همچنین انیمیشن های زیبا و با کیفیت بسیار بالا را در مدت زمان کوتاهی خلق کنید. مهندسان می توانند به راحتی طراحیهای خود در محیط اتوکد را وارد این برنامه کرده و نمای سه بعدی طرح خود را ایجاد کنند و با چاپ آن، نمای کلی طرح خود را قبل از اجرا به مشتریان خود نشان دهند.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این برنامه ذکر شده است ولی اگر تصمیم دارید تا تجربه کاربری مناسبی داشته باشید باید از بخش سیستم پیشنهادی استفاده کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

پردازنده : یک پردازنده 64 بیت

رم : 4 گیگ

گرافیک : 1گیگ

سیستم پیشنهادی :

پردازنده : corei5 به بالا

رم : 8 گیگ

گرافیک : 2 تا 4 گیگ

سخت افزار مورد نیاز اتوکد ( Autodesk  )

تودسک اتوکد نرم‌افزاری که برای ترسیم نقشه های مهندسی و صنعتی به کار می‌رود. مطمئنا مهندسان نقشه کشی و عمران این ابزار را بسیار بهتر از افراد معمولی می شناسند. در AutoCAD کاربران اتوکد امکان استفاده از محیط‌های دو بعدی و سه بعدی را دارند.

حداقل سیستم مورد نیاز :

پردازنده : حداقل corei5

رم : 8 گیگ

گرافیک : 2گیگ

سیستم پیشنهادی :

پردازنده : corei7 به بالا

رم : 16 گیگ

گرافیک :  4 گیگ به بالا

Rate this post

ارسال یک نظر