نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

Omen

سری اومن (Omen)؛ فوق‌العاده توانمند برای گیمرها

بحث و گفت و گو درباره لپ تاپ های گیمینگ همیشه داغ و مورد توجه لپ تاپ دوستان بوده است . در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی قصد داریم تا یکی از لپ تاپ های HP سری اومن را معرفی کنیم. نکته جالب توجه اینجاست که  اومن یک برند ورشکسته است که مدت‌ها پیش توسط اچ پی خریداری شد و شاید به همین دلیل ماهیت این برند به اندازه سایر مدل‌های اچ پی شناخته شده نباشد.

طراحی لپ تاپ های اومن

اکثر مدل‌های اومن به عنوان لپ تاپ گیمینگ با بدنه ظریف نظیر نوت بوک‌های قدیمی طراحی می‌شوند. اگر شما هم کاربر لپ تاپ‌های گیمینگ باشید معمولا سخت افزارهای قدرتمند این بازی را در بدنه ضخیم و زمختی تصور می‌کنید که سنگین وزن هستند.

با این حال اومن در تولید لپ تاپ‌های گیمینگ جدید خود تغییرات چشمگیری نظیر کاهش وزن و ضخامت محصول را لحاظ کرده است. اکثر مدل‌های گیمینگ اومن در ابعاد 15 تا 17 اینچ عرضه می‌شوند. بدنه‌ای که ظریف‌تر و جذاب‌تر از همیشه طراحی شده و قابلیت حمل ساده‌تری برای کاربر دارد.

سخت افزار لپ تاپ های اومن

رم : در اکثر مدل‌های بهترین لپ تاپ گیم اومن شاهد به کارگیری رم 8 تا 16 و حتی 32 گیگابایتی هستیم. تنوع سخت افزاری باعث شده است تا خریداران بر اساس بودجه ای که دارند لپ تاپ مورد نظر خودشان را خریداری کنند.

SSD :  حافظه داخلی اکثر مدل‌های گیمینگ اومن 256 گیگابایت و بالاتر است.

گرافیک : در این مدل از کارت گرافیک سری NVIDIA® GeForce® RTX 20 استفاده می‌شود. صفحه نمایش این محصول 15 اینچی است و با وجود حاشیه‌های بسیار باریک و لبه‌هایی که با نمایشگر اصلی پوشش داده شده‌اند تمام فضای مانیتور به خوبی استفاده می‌شود.

پورت های سری اومن

همانطور که در ابتدا توضیح دادیم بدنه لپ تاپ های اومن نازک بوده و در نتیجه همین موضوع پورت ها به پشت دستگاه انتقال یافته اند. سری های اومن معمولا دارای چهار عدد پورت USB 3.0، یک پورت HDMI، یک پورت DisplayPort و یک جک 3.5 میلی‌متری میباشند

Rate this post

ارسال یک نظر