نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

سیستم مورد نیاز برای تری دی مکس

سیستم مورد نیاز برای تری دی مکس

درود خدمت همراهان وبسایت خدمات لنوو و ایسوس سرگزی ، در این بخش به معرفی سیستم مورد نیاز برای کار با تری دی مکس می پردازیم. همانطور که میدانید نرم افزار تری دی مکس جزو سنگین ترین نرم افزار های گرافیکی در ویندوز می باشد و به همین منظور کانفیگ خاصی را نیاز دارد.

چه سیستمی را باید انتخاب کنیم تا به بهترین رندر را بگیریم؟ سیستم مناسب رندرینگ چیست؟ سیستم‌های رندر برای تری دی مکس چه مشخصاتی باید داشته باشد تا بتوانیم رندر خوب و سریع بگیریم. پاسخ به تمامی این پرسش ها در این مقاله ، همراه ما باشید.

سیستم پیشنهادی برای کار با نرم‌افزار 3DMAX

اگر شما جزء کاربران نرم‌افزار تری دی مکس باشید با این موضوع روبرو خواهید شد ، که برای یک کار حرفه‌ای ، به یک سیستم قدرتمند برای رندرینگ نیاز دارید.

انتخاب یک پردازنده خوب برای دریافت بهترین عملکرد از 3DS Max احتمالاً چالش برانگیزترین قسمتی است که باید درباره آن هنگام پیکربندی سخت‌افزار خود تصمیم‌گیری کنید. پیشنهاد ما به شما Core i7 نسل دوازده می باشد.

علاوه بر سرعت بالای هسته CPU شما به تعداد هسته های بیشتری نیز نیاز خواهید داشت. در امر رندرینگ تعداد هسته ها بسیار اهمیت دارد، در حقیقت هرچه پردازنده شما تعداد هسته های بیشتری داشته باشد شما سرعت بالاتری در رندرگیری خواهید داشت. برای دریافت بهترین عملکرد می‌توانید از پردازنده های AMD Ryzen 5800X 8 Core و AMD Threadripper 3970X 3.7GHz (4.5GHz Turbo) 32 Core استفاده کنید.

شرکت اتودسک برای نسخه های اخیر تری‌دی‌مکس کارت گرافیک‌های NVIDIA و GeForce را در لیست GPU های پیشنهادی خود قرار داده است.

برای نمونه کارت گرافیک  Msi Geforce GTX 1060 و ASUS TURBO-RTX2070-8G مناسب هستند.

میزان دقیق RAM مورد نیاز شما بستگی زیادی به پروژه هایی که شما روی آنها کار می‌کنید دارد، اما به طور کلی برای کار با تری‌دی‌مکی حداقل 16 گیگابایت رم نیاز است.

فضای ذخیره سازی

پروژه های تری دی مکس اغلب سنگین هستند بنابراین بهتر است حداقل 2 ترا فضا برای ذخیره سازی داشته باشید. توجه کنید که نسل جدید SSD ها برای افزایش سرعت پیشنهاد میشود.

5/5 - (6 امتیاز)

ارسال یک نظر