نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

dell

لپ تاپ دل ، خانواده Insprion (مخصوص بازی )

دل یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های آمریکایی تولید محصولات کامپیوتری از جمله لپ تاپ است که در تمام دنیا به عنوان یکی از برند‌های شناخته شده حرفه‌ای و سخت کار مشغول فعالیت است.

این شرکت لپ‌تاپ‌های متنوعی را با سری‌های متفاوت تولید می‌کند که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های خاصی دارند. یکی از سری‌های گسترده‌ی و پرفروش این شرکت هم لپ‌تاپ‌های گروه Insprion هستند که از کاربری عمومی تا حرفه‌ای را پوشش می‌دهند. 

امروز در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی قصد داریم تا درباره لپ تاپ گیمینگ سری Insprion کمی صحبت کنیم.

دل مدل Insprion G5 5500

 لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی مدل Insprion G5 5500 یکی از محصولات پرقدرت برند دل است. دل در این کانفیگ از پردازنده‌ی مرکزی جدید i7 10750H اینتل استفاده کرده که توان مصرفی مطلوبی دارد و به‌خوبی از پس محاسبات حرفه‌ای برمی‌آید. پردازشگر گرافیکی حرفه ای و قدرتمند GeForce GTX 1650 Ti GDDR6 با ۴ گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی از دیگر مشخصات فنی این مدل هستند.

صفحه‌نمایش ۱۵ اینچی این لپ‌تاپ پنل IPS با روکش مات دارد. این محصول هم مانند بسیاری محصولات برند دل از کیفیت و دوام بالایی بهره می‌برد. ضخامت 21.6 میلی‌متری و وزن ۲.۳۴ کیلوگرمی، این لپ‌تاپ را به نمونه‌ای ایده‌آل برای جابه‌جایی راحت تبدیل کرده است.

مشخصات فنی :

  • ظرفیت حافظه RAM:16 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی:یک ترابایت و 256 گیگابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی:NVIDIA
  • اندازه صفحه نمایش:15.0 اینچ
  • سری پردازنده:Core i7
  • نوع حافظه RAM:DDR4
  • دقت صفحه نمایش:Full HD| 1920 x1080

طراحی Insprion G5 5500

دل در طراحی صفحه کلید و ترک پد هم کارهای جالبی انجام داده است. روی این لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی یک صفحه کلید کامل را مشاهده می‌کنید. صفحه کلیدی که «نام لاک» هم دارد. از طرف دیگر تاچ‌پد باکیفیت هم یکی دیگر از قسمت‌های جالب توجه این لپ‌تا به حساب می‌آید. باز کردن لپ‌تاپ با یک دست هم کار چندان آسانی نیست. در زمان باز کردن لپ‌تاپ با یک دست مشاهده خواهید کرد که کل لپ‌تاپ تکان می‌خورد و حتما باید با یک دست بدنه لپ‌تاپ را نگه دارید. 

پورت‌ها Insprion G5 5500

یک پورت USB، یک پورت HDMI،Thunderbolt، یک پورت USB-C و Ethernet روی لبه سمت راست قرار گرفته‌اند. روی لبه سمت چپ هم دو پورت USB به همراه جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا و کارت خوان را مشاهده خواهید کرد.

این لپ‌تاپ دل از پورت VGA برخوردار نیست و Display Port هم روی آن دیده نمی‌شود. داشتن چندین پورت USB و داشتن پورت USB-C از ویژگی‌های خوب این محصول به حساب می‌آیند. داشتن کارت خوان میکروSD هم قطعا به کارتان خواهد آمد.

Rate this post

ارسال یک نظر