نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

ایسوس یا لنوو

لپ تاپ لنوو بخریم یا ایسوس ؟ مقایسه لپ تاپ ایسوس و لنوو

دو برند ایسوس و لنوو جزو پر طرفدار ترین لپ تاپ های موجود در بازار است . لپ تاپ ایسوس بهتر است یا لپ تاپ لنوو؟! این سوالی است که در مورد این دو برند پرطرفدار لپ تاپ، بسیار پرسیده می‌شود. پاسخ این سوال خیلی وابسته به نوع کار شما با لپ تاپ و انتظاراتتان از آن است.

در ادامه این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی ، این دو برند را مقایسه خواهیم کرد.

کیفیت ساخت

هر کس در مورد کیفیت ساخت این دو برند لپ تاپ نظرات متفاوتی دارد. شاید در بازار این گونه جا افتاده باشد که کیفیت لپ تاپ‌های ایسوس نسبت به لپ تاپ‌های لنوو بهتر است.

به طور کلی نمیتوانیم بگوییم که کیفیت کدام بهتر است و برای مقایسه بهتر است که هر لپ تاپ با هم رده خود مورد مقایسه شود.

(برای مثال ، لپ تاپ های گیمینگ ایسوس با لپ تاپ های لنوو مورد بررسی قرار بگیرند.)

شرکت ایسوس یک شرکت تایوانی است و بیشتر قطعات به کار رفته در لپ تاپ‌های این شرکت در کشور تایوان تولید می‌شود. اما شرکت لنوو در کشور چین واقع شده است و زیر نظر شرکت IBM ایالات متحده آمریکا فعالیت می‌کند. برخی از استانداردهای آمریکایی را می‌توانید در لپ تاپ‌های لنوو احساس کنید.

از نظر قیمت

برعکس مقایسه کیفیت،بررسی این مورد بسیار ساده است؛ قطعا محصولات لنوو نسبت به بسیاری از محصولات ایسوس از قیمت پایین تری برخوردار هستند. اگر خودتان در بازار به مقایسه این دو پرداخته باشید، حتما متوجه این موضوع شده اید.

لنوو محصولات خود را معمولا با قیمت پایین تری نسبت به محصولات ایسوس عرضه می کند که این بدلیل بازار فوق العاده رقابتی میان این دو برند و سایر برندهای تولید کننده لپ تاپ می باشد.

تنوع محصولات

در تنوع محصولات تفاوت چندانی میان لنوو یا ایسوس نیست و هر دو برند از تنوع محصولات بسیار بالایی برخوردار هستند. شما در لیست محصولات هر دو تولید کننده می توانید انواع مختلفی از لپ تاپ ها را مشاهده کنید که دقیقا مطابق با نیاز شما است و می توانید آن چه را که به دنبال آن هستید، بیابید.

1/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک نظر