نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

شیائومی

مزایای خرید گوشی های شیائومی

شیائومی یک شرکت الکترونیکی چینی است که در سال 2010 توسط مدیرعامل سابق Kingsoft Lei Jun تأسیس شد. طی 10 سال اخیر، شیائومی رشد چشمگیری داشته است. شیائومی امروزه به‌عنوان چهارمین برند بزرگ تلفن‌های هوشمند در جهان محسوب می‌شود.

شرکت های مختلفی در سطح جهانی وجود دارند که گوشی های هوشمند تولید می کنند اما متاسفانه قیمت بسیار بالایی نیز دارند . گوشی های شیائومی نسبت به سایر برند های تولید شده قیمت مناسب تری را دارد و در کنار این موضوع ، دارای ویژگی های به خصوصی میباشد که ، توجه بسیاری را سمت خودش جلب کرده است .

شکل و ظاهر گوشی های شیائومی

گوشی های شیائومی از طراحی بسیار زیبایی برخور دار هستند ، به طوریکه اگر این برند را در کنار سایر برند ها قرار دهید ، متوجه خواهید شد که در طراحی سایر برند ها از سبک های ساده و تکراری استفاده شده ، در حالیکه گوشی های شیائومی طرح های چشم نواز تری را دارد.

تلفن‌های شیائومی بسیار زیبا به نظر می‌رسند و تمام ویژگی‌هایی را که معمولاً یک پرچم‌دار برتر اندروید باید داشته باشد را دارد. این گوشی‌ها دارای نمایشگرهای OLED تمام صفحه، زاویه‌های خوب، کیفیت ساخت خوب و منحنی‌های خوب هستند.

قیمت

همانطور که در ابتدا بیان شد ، گوشی های شیائومی نسبت به سایر برند های تولید شده ، هزینه کمتری را از مشتری دریافت می کند ؛ در واقع این برند سودی آنچنانی روی دستگاه های خود قرار نداده و یکی از دلایل رشد چشم گیر فروش این گوشی ها ، همین موضوع میتواند باشد.

سیستم‌عامل

تلفن‌های شیائومی دارای سیستم‌عامل MIUI هستند که استفاده از آن بسیار سریع و روان است. Xiaomi با هر بار به‌روزرسانی نرم‌افزار خود، بر پایدارتر کردن و آسان‌تر شدن کار با سیستم‌عامل خود تمرکز کرده است. 

Rate this post

ارسال یک نظر