نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

پرش و چشمک زدن مانیتور

مشکل چشمک زدن مانیتور لپ تاپ و کامپیوتر

در این مقاله قصد داریم تا به حل مشکل چشمک زدن مانیتور لپ تاپ و کامپیوتر بپردازیم. این مشکل یکی از رایج ترین مشکلات روزمره بین کاربران است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

خرابی کابل های مانیتور علت پرش صفحه مانیتور لپ تاپ ایسوس و…

زمانی که مانیتور خود را روشن میکنید و چشمک میزند قبل از هر کاری و تغییر تنظمیات میتوانید کابل های مانیتور را بررسی کنید. این یکی از سریعترین و راحت ترین روش های رفع مشکل چشمک دن مانیتور است. برای همین ابتدا سیم های مانیتور را بررسی کنید و در صورت مشکل داشتن آن ها را تعویض کنید. اگر مشکلی نداشت میتوانید برای اطمینان یک بار کابل مانیتور را جدا کنید و بعد از آن مجددا کابل را متصل کنید. همچنین کابل هایی که به برق متصل کردید را بررسی کنید. بعد از اتصال بررسی کنید مشکل شما رفع شده است یا خیر.

آپدیت نبودن درایور ها و ویندوز علت پرش صفحه مانیتور لپ تاپ لنوو و…

در صورتی که درایور های شما قدیمی شده باشد و نسخه های بروز تری برای آن در دسترس باشد باید آن ها را آپدیت کنید تا با مشکلات مختلفی مانند چشمک زدن مانیتور مواجه نشوید. برای آپدیت درایور ها کلید های Win+R را فشار دهید. در کادر ابزار Run کلمه devmgmt.msc را تایپ کنید و روی OK کلیک کنید.

مشکل در شناسایی GPU و عمل نکردن درایور کارت گرافیک

در کادر باز شده Display adapters را باز کنید و  روی کارت گرافیک خود راست کلیک کنید. از منو باز شده Update driver را انتخاب کنید.

علت پرش صفحه در ویندوز 10

در آخر برای جست جوی خودکار برای آپدیت ها روی Search Automatically For drivers کلیک کنید. اگر با این مشکل بعد از آپدیت مواجه شدید باید آپدیت درایور را پاک کنید برای این کار در مرحله قبل گزینه Uninstall Device را انتخاب کنید.

علت پرش صفحه مانیتور لپ تاپ لنوو

به غیر از درایور ها شما میتوانید برای رفع مشکل ویندوز را آپدیت کنید. آپدیت ویندوز فایل های جدید را جایگزین فایل های قدیم سیستم عامل میکند و برخی از مشکلات ویندوز را رفع میکند.

 

Rate this post

ارسال یک نظر