نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

ایسوس

معرفی بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس

شرکت ایسوس در سالهای اخیر در زمینه تولید و ساخت لپ تاپ های گیمینگ حرفه ای عمل کرده و لپ تاپ هایی با مشخصات و نیاز های مختلف روانه بازار کرد است . در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی قصد داریم تا از میان لپ تاپ های گیمینگ متعدد ، بهترین ها را برای شما عزیزان گلچین کنیم تا راهنمایی مناسب برای شما دوست داران بازی های کامپیوتری باشد .

لپ تاپ گیمینگ ایسوس Asus ROG Strix

لپ تاپ گیمینگ ایسوس Asus ROG Strix ، یکی از جدیدترین سری لپ تاپ های 15 اینچی برند ایسوس است که به آخرین فناوری های سخت افزاری و نرم افزاری مجهز است . این سیستم دارای مجموعه سخت افزاری قوی در یک شاسی حرفه ای تجربه ای به یاد ماندنی را برای شما ایجاد خواهد کرد.

برای ساخت بدنه لپ تاپ از مواد با کیفیت استفاده شده است که در نتیجه عمر و دوام لپ تاپ را تا طولانی مدت تضمین می کند، ضمن اینکه طراحی حرفه ای سبب شده سیستم تهویه لپ تاپ بهبود یابد.

مشخصات فنی : پردازنده : core i7 / رم : 16 گیگ از نوع DDR4 / گرافیک : Nvidia با 8 گیگ حافظه / صفحه نمایش 15.6 اینچی / وزن : 2.3 کیلوگرم

لپ تاپ گیمینگ ایسوس FX705DT RYZEN7-

 در بخش سخت افزاری لپ تاپ گیمینگ FX705DT از یک پردازنده مرکزی ساخت شرکت AMD مدل Ryzen 7 3750H به همراه 4 مگابایت کش پردازنده بهره گرفته شده است و دارای سرعت پردازش 2.3 تا 4 گیگاهرتز می باشد.

برای این لپ تاپ مخصوص بازی دارای ظرفیت هیبریدی متشکل از 1 ترابایت فضای هارد دیسک و همچنین 256 گیگابایت فضای هارد SSD است و می توانید سرعت عملکرد فوق العاده ای را به همراه حجم ایده الی تجربه کنید.

مشخصات فنی : پردازنده : Ryzen 7 3750H / رم : 16 گیگ از نوع DDR4 / گرافیک : Nvidia با 4 گیگ حافظه / صفحه نمایش 17.3 اینچی / وزن : 2.6 کیلوگرم

لپ تاپ گیمینگ ایسوس ASUS ROG Strix

در ساخت  لپ ‌تاپ گیمینگ ROG Strix G531GT از یک پردازنده مرکزی نسل نهم اینتل مدل Core i7 9750H به همراه ۱۲ مگابایت کش پردازنده و سرعت پردازش قابل ارتقاء در بازه 2.7 تا 3.6 گیگاهرتز بهره گرفته شده است، به طوریکه در هنگام اجرای نرم افزار های سنگین و یا بازی های سنگین با افت سرعت عملکرد لپ‌ تاپ مواجه نمی ‌شوید.

لپ تاپ ۱۵ اینچی گیمینگ ایسوس مدل ASUS ROG Strix G531GT مجهز به پردازنده گرافیکی از برند انویدیا مدل GTX1650 به همراه ۴ گیگابایت فضای اختصاصی گرافیکی می باشد و می توانید جدید ترین بازی ها را به کمک آن اجرا کنید و از اجرای بازی در این لپ ‌تاپ لذت ببرید.

مشخصات فنی : پردازنده : core i7 / رم : 16 گیگ از نوع DDR4 / گرافیک : Nvidia با 4 گیگ حافظه / صفحه نمایش 15.6 اینچی / وزن : 2.3 کیلوگرم

Rate this post

ارسال یک نظر