نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

Travelmate

معرفی لپ‌تاپ ایسر Travelmate

در طی این هفته تمام خانواده ایسر را بررسی کردیم وبرای شما عزیزان بیان کردیم که هر لپ تاپ برای چه کاربردی تولید شده اند . امروز نیز قصد داریم آخرین سری از لپ تاپ های ایسر را بررسی کنیم که این لپ تاپ برای استفاده های تحصیلی و اداری تولید شده است . لپ‌تاپ ایسر Travelmate قدرتمندی است که برای کاربرانی ساخته شده که تنها قصد درس خواندن را با آن دارند و یا آنکه قرار است از آن در اداره استفاده شود .

بررسی کلی لپ تاپ Travelmate

کاربران زیادی وجود دارند که نه گرافیست کار هستند و نه به بازی های کامپیوتری علاقه دارند ، از طرفی با توجه مسائلی که ویروس کرونا ایجاد کرده است ؛ نیاز به یک لپ تاپ مناسب هم از نظر قیمت و هم از نظر کاربرد دارند . شرکت خدمات ایسوس سرگزی امروز به شما عزیزان ، لپ تاپ Travelmate را معرفی می کند زیرا برای قشر کارمندان و دانش آموزان مناسب است .

سری Travelmate تا سالها در بازار های جهانی قرار داشته است ، بنابراین هر مدل از آن ممکن است با مدل دیگری متفاوت باشد ولی میتوانیم به طور کلی راجب آن بحث کنیم.

شکل و ظاهر

با توجه به قیمت مناسب لپ تاپ Travelmate ، نباید توقع ظاهری جذاب و خاصی را داشته باشید . صفحه کلید این لپ تاپ ها معمولی است و بر خلاف مدل های امروزی از صفحه کلید نوری ( RGB ) پشتیبانی نمی کند.

در اکثر سری های Travelmate ، خروجی هوا در سمت چپ قرار دارد همچنین بدنه ی مانیتور آن فلزی است که باعث شده وزن لپ تاپ به 2.7 کیلوگرم برسد . ( مجدد لازم است بیان کنم ، این مشخصات ممکن است در برخی از سری ها اندکی متفاوت باشد ! )

مشخصات فنی

در لپ تاپ های Travelmate از گرافیک Nvidia استفاده شده است ، بنابراین هر چند این لپ تاپ ها برای استفاده های دانش آموزی مناسب است ولی میتوانید بازی های قدیمی را روی حالت متوسط به خوبی اجرا کنید ( به عنوان مثال بدون هیچ مشکلی بازی PES2016 را میتوانید اجرا کنید )

در این لپ تاپ پردازنده Intel® Core i5-2450M 3.1GHz با 3 مگ حافظه کش استفاده شده است.

از لحاظ پورت ها و خروجی ها این لپ تاپ کامل است و مشکلی نخواهید داشت .

Rate this post

ارسال یک نظر