نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

لپ تاپ switch

معرفی لپ تاپ ایسر Switch

در مقالات قبلی که به بررسی خانواده شرکت ایسر پرداخته بودیم ، لپ تاپ هایی را به شما معرفی کردیم که تنها برای گروه و کاربران به خصوصی مناسب بود ؛ اما کاربران دیگری هم هستند که چندین استفاده مختلف از لپ تاپ دارند . برای مثال با لپ تاپ بازی می کنند ، پروژ های دانشگاهی را انجام می دهند ، ممکن است با آن به محل کار نیز بروند . در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی ، قصد داریم لپ تاپ ایسر switch را به شما عزیزان معرفی کنیم زیرا این لپ تاپ چند منظوره است و شرکت ایسر این سری را برای کاربرد های مختلفی تولید کرده است.

در حقیقت شما خرید لپ تاپ Switch ، به یک تبلت هم دسترسی پیدا می کنید .

بررسی شکل و ظاهر

اولین اولویت خرید برای خیلی از خریداران ، شکل و ظاهر لپ تاپ میباشد . سری لپ تاپ Switch از نظر شکل و ظاهر شاید کاربر پسند نباشد که علت آن می تواند ظاهر جعبه ای مانند آن باشد اما در ساخت این لپ تاپ سعی شده است تا بدنه ای محکم برای آن قرار دهند و همین موضوع میتواند امتیاز مثبتی باشد ( اکثر لپ تاپ ها دارای یک بدنه پلاستیکی هستند )

 ابعاد 8.9×261×178 میلی متر این دستگاه همراه با وزن 585 گرمی تبلت آن را برای جابه جایی به گزینه ای مناسب تبدیل کرده است.

شرکت ایسر اعلام کرده است که در مدل Switch 10 میتوانید در 4 حالت از دستگاه خود استفاده کنید .

امکانات کلی لپ تاپ

 در قسمت بالا لپ تاپ switch دوربین 2 مگاپیکسلی و در پایین‌ترین قسمت این قاب نقره ای دو بلندگوی استریو قرار گرفته است که نشان ایسر هم در این میان خود نمایی می‌کند.

 در سمت چپ لپ تاپ نیز شاهد میکروفن، اسلات micro SD، micro USB، micro HDMI و ورودی شارژر هستیم.

به طور کلی ورودی‌ها و خروجی‌های این دستگاه کامل هستند و کاربر را از انتخاب خود پشیمان نمی‌کند.

بررسی سخت افزار لپ تاپ

ایسر برای محصول خود از پردازنده شناخته شده و مناسب Intel Atom استفاده کرده است. پردازنده چهار هسته ای و کم مصرف z3735f اینتل با فرکانس کاری 1.33 گیگاهرتز برای امور روزمره و کارهای سبک بسیار مناسب است و می توانید از مصرف کم آن نهایت استفاده را ببرید. 2 گیگابایت حافظه رم استفاده شده در این دستگاه که از نوع DRR3 است برای مصرف روزانه گزینه مناسبی است ولی در نرم افزارهای سنگین کارآیی را مختل می‌کند.

پردازش عملیات گرافیکی هم بر عهده پردازنده Intel HD Graphics است که با وجود رم با تکنولوژی DDR3LM با دیگر قطعات سخت افزاری همانگ است و می توان روی آن حساب باز کرد ولی انتظار اجرای بازی‌های سنگین ( میتوانید بازی هایی مثل قلعه یا جنرال را روی آن اجرا کنید ) را از آن نداشته باشید.

Rate this post

ارسال یک نظر