نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

لپ تاپ ایسوس

معرفی لپ تاپ ایسوس خانواده Hall Of Fame

لپ تاپ های Hall Of Fame از شرکت ایسوس که اصطلاحا به آن گران قیمت و مشهور نیز می گویند ، از سری لپ تاپ هایی هستند که سرو صدای زیادی به پا کرده اند . اما چرا ؟ امروز در این مقاله از وبسایت خدما ت ایسوس سرگزی ، قصد داریم تا بررسی کنیم که این لپ تاپ ها چرا توجه ویژه ای را به سمت خودشان جذب کرده اند و اصلا چرا به آن ها گران قیمت و مشهور می گویند ؟

بررسی کلی خانواده Hall Of Fame

این سری شامل Laptop های بسیار گران قیمت ومشهور با همکاری کمپانی های معروفی همچون لامبورگینی هستند که کانفینگ بسیار مناسبی دارد و به همین جهت نیز قیمت خرید بالایی دارند و برای همگان شاید مناسب نباشد. در طراحی خاص و منحصر به فردی که دارد برای مثال در بعضی نمونه ها از چوب نیز در ساختار آن استفاده شده است.

نکته ای اینجا باید بیان شود اگر به دنبال زیبایی و خاص بودن هستید این لپ تاپ ها برای شما ساخته شده اند و از نظر سخت افزاری تفاوت ویژه ای با سایر برند ها ندارند . اگر هنوز با لپ تاپ های ایسوس آشنایی ندارید بهتر است که مقالات قبلی را ما از دست ندهید .

از لحاظ سخت افزاری ، این لپ تاپ ها با یکدیگر متفاوت هستند و ممکن است در یک لپ تاپ از پردازند اینتل استفاده شود و در دیگری از AMD .

مزیت و معایب لپ تاپ های hall of fame

از آنجایی که این لپ تاپ ها تنها ظاهر ویژه و متفاوتی دارند ، بنابراین تمرکز اصلی شرکت سازنده نیز تنها بر روی ظاهر آن بوده است و اگر شما به دنبال لپ تاپی هستید که بتوانید با آن بازی کنید یا آنکه پروژه های دانشگاهی انجام دهید بهتر است که دور این لپ تاپ را یک خط قرمز بکشید.

Rate this post

ارسال یک نظر