نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

dell

معرفی لپ تاپ دل سری لتیتود (Latitude)

سری لتیتود (Latitude) از شرکت بزرگ دل ، یکی از سری های شناخته شده و پر طرفدار به خصوص در ایران است . در کنار تمامی انتقاد هایی که به این سری از لپ تاپ های دل شده همچنان خریداران زیادی در سراسر دنیا ترجیح میدهند که از این مدل لپ تاپ استفاده کنند.

در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی ، قصد داریم تا یکی از سری های معروف و پر طرفدار شرکت دل یعنی سری لتیتود (Latitude) را به شما معرفی کنیم و آن را مورد تحیلیل و بررسی قرار دهیم.

سری لتیتود (Latitude) یکی از بهترین سری لپ تاپ های کمپانی Dell است که برای استفاده تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. دل همواره در طراحی و ساخت این خانواده از لپ تاپ ها بیشترین دقت را انجام داده، تا محصولی با کیفیت و با دوام تولید کند. بر خلاف خانواده Dell Inspiron که بازار مصرف را هدف قرار داده است و ممکن است در یک مدل اجرای داخلی آن تغییر کند.

بررسی کلی سری لتیتود

  • دمای کاری 0 تا 50 درجه سانتیگراد در رطوبت 90 درصد و دمای تحمل 40- تا 70 درجه سانتیگراد
  • طول عمر باتری باتوجه با استفاده از تجهیرات فوق کم مصرف از جمله cpu از نو ع u و ال سی دی FHD تا 20 ساعت میتونه قابل اتکا یاشه .
  • هاردSSD از نوع PCIe که 4 برابر سرعتش از SSD معمولی بالاتر و قابل اطمینان تر
  • دارای وزن سبکتر نسبت به سری های دیگر لتیتیود
  • جنس بدنه مستحکم از آلیاژ منیزیم

سری جدید لپ تاپ های لتیتود

این کمپانی از کامپیوترهای سری لتیتیود ۷۰۰۰ خود رونمایی کرده و امروز در جریان CES 2016 محصولات سری لیتیود ۵۰۰۰ نیز معرفی شدند. محصولات سری لتیتیود از جمله با کیفیت‌ترین دستگاه‌های دل هستند.

Latitude 11 5000 یک دستگاه هیبریدی است که در دو مدل مختلف معرفی شده است. دستگاه اول دارای امکانات امنیتی ویژه‌ای است که برای مشتریان خاص و رده‌بالا عرضه می‌شود و مدل دوم برای کاربران عادی تولید خواهد شد.

نکات مثبت از دید خریداران : قابل ارتقا بودن اکثر سخت افزارهای آن ( رم ، هارد ، پردازنده و …) / بدنه مستحکم / کم مصرف بودن آن

نکات منفی از دید خریداران : برخی از مدل های آن بسیار سنگین بوده و برای حمل مناسب نیست / برای پروژه های گرافیکی پیشنهاد نمیشود / ظاهر جذابی ندارد

Rate this post

ارسال یک نظر