نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

معرفی لپ تاپ دل سری وسترو (Vostro)

یکی دیگر از نوت‌بوک‌های پرفروش و محبوب Dell، سری نوت‌بوک‌های «Vostro» هستند که کمپانی دل با ارائه سری جدید دستگاه‌های «VOSTRO 14-5401» بار دیگر نظر بسیاری از مشتریان را به خود را جلب کرده است. از سری مدل‌های قدرتمند لپ‌تاپ‌های دل که به لحاظ ظاهری زیبا و از نظر عملکرد و بازدهی مشخصات مناسبی دارد «لپ‌تاپ 14 اینچی دل مدل VOSTRO 14-5401» بوده که از سری مدل‌های حرفه‌ای Dell بشمار می‌آید.

در این مقاله از خدمات ایسوس سرگزی به بررسی این لپ تاپ محبوب و پرقدرت می پردازیم.

بررسی کلی

صفحه نمایش این دستگاه 14 اینچی از نوع ضد نور و با وضوح FULL HD بوده که با بالاترین کیفیت طراحی و تولید شده است. «دل ووسترو 5401» برای افراد و کارهای حرفه‌ای طراحی شده به‌گونه‌ای که می‌توانید به‌راحتی با 2 گیگابایت گرافیک موجود برای آن نرم افزار‌های گرافیکی و یا حتی بازی‌های خود را بر روی آن اجرا کنید.

اگر قصد دارید در هنگام شب و یا در نور کم از لپ‌تاپ خود استفاده کنید ویژگی نور پس زمینه کیبورد برای شما مزیت مهمی محسوب خواهد شد. بنابراین اگر قصد دارید پردازش‌های سنگین و یا بازی‌های ویدویی را به‌راحتی انجام دهید، «دل ووسترو 5401» انتخاب حرفه‌ای برای شما خواهد بود.

پورت ها

پورت‌های موجود بر روی دستگاه عبارت‌اند از: دو عدد پورت USB 3.2، پورت اترنت، خروجی HDMI، همچنین سوکت شارژ آن در سمت چپ دستگاه قرار دارد. پورت‌های USB 3.2 دارای power share، پورت  Card Reader در سمت راست دستگاه قرار گرفته‌اند.

سخت افزار

از مشخصات فنی مهم این مدل می‌توان به پردازنده سری ده اینتل 1065G7، کارت گرافیک اختصاصی NVIDIA GEFORCE MX330 2GB DDR5 جی فورس، هارد اس اس دی M.2 NVME HI SPEED و باتری 4 سلولی اشاره کرد. 

مقایسه نسل جدید

طراحی

به‌گفته‌ی دل، سری‌ 5391 Vostro-13 با بدنه‌ا‌ی از جنس آلومینیوم و پلاستیک و ضخامت ۱۴.۹ میلی‌متر و وزن ۱.۱۸ کیلوگرمی را می‌توان با نوت‌بوک‌های پرچم‌دار ThinkPad X1 لنوو مقایسه کرد. دل استحکام بدنه‌ی این سری را با ۵۰ برنامه‌ی مختلف ازلحاظ  قابلیت اطمینان و شوک و لرزش آزمایش کرد تا از کیفیت ساخت آن مطمئن شود.

Rate this post

ارسال یک نظر