نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

lenovo

معرفی لپ تاپ لنوو Yoga

شرکت لنوو با معرفی لپ تاپ هایی که چندین حالت مختلفی دارند ، در بازار های جهانی سر و صدای زیادی به پا کرده است ، هر چند که این لپ تاپ ها نتوانسته اند رضایت آنچنانی مشتریان لنوو را بدست بیاورند ، اما در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی ما به بررسی و معرفی این سری از لپ تاپ ها یعنی لپ تاپ لنوو Yoga می پردازیم.

همچنین دلیل نام گذاری این لپ تاپ ( Yoga ) این است که این سری از لپ تاپ ها قادر هستند در چندین حالت مختلف لپ تاپ ، پایه ، تبلت و شکل هشت سوییچ شوند.

Lenovo Yoga D

طراحی و ظاهر

شرکت لنوو سعی کرده است در طراحی این لپ تاپ ها دقت زیادی را به کار ببرد اما زمانی که در زیر ذره بین نقد قرار می گیرد ، متوجه خواهیم شد در حالت کلی طرحی جدیدی در هر سری ارائه نمی کند ( البته بدین معنا نیست که طراحی این لپ تاپ ها زیبا نیستند ، اما باید توجه کرد این لپ تاپ ها نسل جدید از لحاظ طراحی تفاوتی با نسل قبلی ندارند)

وزن سری Yoga تنها 1.6 کیلوگرم است و ضخامت آن به طور متوسط چیزی حدود 18.3 میلی متر میباشد. این لپ تاپ ها بسیار سبک هستند و البته آسیب پذیر ! برای نگه داری از این لپ تاپ ها باید دقت زیادی را به حرج دهید اما اگر به دنبال لپ تاپی هستید که بتوانید همانند یک دفتر آن را در دستانتان نگه دارید این سری از لپ تاپ های شرکت لنوو به شما پیشنهاد میشود.

سخت افزار

طبیعتا سخت افزار خانواده Yoga در هر سری متفاوت خواهد بود و در این مقاله ما جدیدترین نسل معرفی شده را بررسی خواهیم کرد :

شرکت لنوو به تازگی لپ‌تاپ هیبریدی Yoga 910 اینچی را معرفی کرد و قدم بزرگی برای تکامل این سری از محصولات خود برداشت. به جرات می‌توان Yoga 910 را بهترین و قوی‌ترین مدل یوگا دانست. اساسی‌ترین تغییر در ساختار این محصول، استفاده از نسل جدید پردازنده‌های مرکزی اینتل با نام Kaby Lake است که نسبت به نسل قبل توان کاری بیشتر و مصرف انرژی کمتر، و در نتیجه راندمان بسیار بالاتری دارد.

پورت‌های موجود روی لبه‌های Yoga 910 قابل قبول و کاملا کاربردی هستند و بزرگترین تغییر آن‌ها نسبت به نسل قبلی، حذف شدن پورت mini HDMI و جایگزین شدن آن با یک پورت نسل جدید USB Type C با قابلیت ارائه خروجی تصویر است. ضخامت این محصول کمتر از 15 میلی‌متر و وزن آن حدود یک کیلو و 300 گرم است که یک نمونه ایده‌آل برای جابجایی محسوب می‌شود. صفحه‌‌نمایش لمسی 13.9 اینچی Yoga 910 پنل IPS و کیفیت FHD 1920 x 1080 با روکش براق دارد و یکی از بهترین نمونه‌های موجود حال حاضر به‌شمار می‌رود.

در این لپ تاپ از پردازنده های اینتل سری core i7 استفاده شده است . همچنین این لپ تاپ ها دارای 256 گیگ حافظه SSD میباشند. از لحاظ گرافیکی در این لپ تاپ ها از گرافیک اینتل بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا استفاده شده است که همین امر باعث میشود این لپ تاپ برای پروژه های گرافیکی یا بازی به هیچ عنوان مناسب نباشد.

جمع بندی کلی :

خوب تا اینجا با این سری آشنا شدیم اما وقت آن رسیده است که یک جمع بندی کلی نیز داشته باشیم تا شما عزیزان بهتر بتوانید انتخاب کنید.

مزیت : سبک ، زیبا ، پر سرعت ، مناسب برای حمل و نقل ، دارای 4 حالت مختلف

معایب : پورت های محدود ، گرافیک ضعیف

Rate this post

ارسال یک نظر