نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

Spectre

معرفی لپ تاپ HP سری اسپکتر (Spectre)

شرکت HP بر روی سری اسپکتر (Spectre) تمرکز و توجه ویژه ای داشته است به طوریکه با معرفی نسل جدید از این لپ تاپ سعی کرده است تا این لپ‌تاپِ هیبریدی به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌‌های موجود در بین لپ‌تاپ‌های سبک و تبدیل‌شونده مطرح شود.

اسپکتر، قدرت طراحی و توان مهندسی اچ‌پی را به رخ رقبا می‌کشد. اچ‌پی اخیرا با معرفی اسپکتر ۱۳.۳، رکورد باریک‌ترین لپ‌تاپ دنیا را نیز شکست . امروز در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی به بررسی این لپ تاپ معروف و مهم می پردازیم.

شکل و ظاهر سری اسپکتر

سری اسپکتر به گفته کاربران زیادی بسیار خوش دست بوده و زیبایی آن در عین سادگی مورد توجه است . در سری های جدید از این لپ تاپ به جزئیات بیشتری توجه کرده اند و همین موضوع باعث شده تا این لپ تاپ از سایر رقبای خودش پیشی بگیرد.

معمولا صفحه نمایش های 13 یا 13.3 اینچی از نوعIPS با وضوح  Full HDیا در برخی مدل ها با رزولوشن 4k در آنها استفاده شده است. وزن این سری لپ تاپ ها معمولا 1.3 تا 1.5 کیلوگرم است در نتیجه برای حمل کردن آن مشکلی نخواهید داشت.(البته در نسخه های گیمینگ وزن لپ تاپ بالای 2 کیلوگرم خواهد بود)

مقایسه گیمینگ و اسپکتر: نوع کاربری

گیمینگ اچ پی برای افرادی مناسب است که کارهای سنگین انجام می دهند و با نرم افزارهای سنگین کار می کنند. همچنین همانگونه که از نامش پیداست، برای بازی های رایانه ای عملکرد بسیار مناسبی دارد.

لپ تاپ های اسپکتر از نوع آلترابوک بوده و دارای ظاهری جذاب و طراحی زیبایی هستند. برای افرادی که به زیبایی و ظاهر لپ تاپ اهمیت می دهند، گزینه مناسبی است. همچنین باتوجه به وزن سبک خود، برای مهندسین و دانشجویان و مشاغلی که نیازمند همراه داشتن لپ تاپ هستند مناسب است.

اما درمقابل سخت افرارهای گیمینگ قدرت کمتری دارد و نباید بازی های رایانه ای یا نرم افزارهای بسیار سنگین بر روی آن نصب کرد.

Rate this post

ارسال یک نظر