نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

HP

معرفی لپ تاپ HP سری پاویلیون (Pavilion)

اگر به دنبال خرید لپ تاپی هستید که در کنار قیمت مناسب آن ، کارایی و قدرت کافی را نیز داشته باشد و بتواند تا حدودی نیاز های شما را برطرف کند ، پیشنهاد شرکت HP به شما سری پاویلیون است . در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی قصد داریم تا امکانات این لپ تاپ را بررسی کنیم.

به طور کلی سری پاویلیون (Pavilion) لپ‌تاپ‌هایی همه منظوره، برای همه جا با قیمت مناسب است. این لپ‌تاپ‌ها با وجود داشتن امکانات خوب و بهره‌گیری از سخت‌افزار به روز (پردازنده core i5 ) قیمت مناسبی داشته و همین موضوع یکی از دلایلی است که خریداران زیادی برای خرید این لپ تاپ اقدام می کنند.

طراحی و ساخت

بدنه این لپ تاپ ها از جنس پلاستیک ساخته شده است و کیفیت رضایت‌ بخش و مناسبی دارد و تحت فشارهای ایجاد شده طی جابجایی و مصارف روزمره، دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. متوسط وزن این لپ تاپ ها 2.2 کیلوگرم است و همین موضوع میتواند یکی از نقاط ضعف این لپ تاپ باشد.

بدنه و سطح این لپ‌تاپ‌ها در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند که می‌توان رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز و خاکستری را به عنوان بیشترین رنگ‌های تولید شده برای این دستگاه ها نام برد. 

نسل جدید لپ تاپ های پاویلیون

شرکت HP در دو جهت سری پاویلیون (Pavilion) را ارتقا داد. ابتدا ظاهر و شکل آن را به طور کلی تغییر داد و لپ تاپ ها از آن حالت بی روح به طرح های زیبا با جزئیات بیشتری تبدیل شدند . همچنین رنگ بندی های شاد تری ( بنفش ، نارنجی و …) به این لپ تاپ ها اضافه شد.

از لحاظ سخت افزاری نیز سری پاویلیون دچار تغییرات زیادی شد و پردازنده ها به نسل core i7 ارتقا پیدا کردند .

مدل های جدید پاویلیون

  • مدل 11.6 اینچی وزنی برابر با 1.32 کیلوگرم دارد و ضخامتش برابر با 19.3 میلیمتر است
  • مدل 13.3 اینچی 1.57 کیلوگرم وزن و قطری برابر با 19.8 میلمتر دارد
  • مدل 15.6 اینچی هم 2.29 کیلوگرم و قطری معادل 23.9 میلمتر دارد
  • نوت بوک 14 اینچی Pavilion، شروع قیمت از 539.99 دلار
  • نوت بوک 15.6 اینچی Pavilion، شروع قیمت از 579.99 دلار
  • نوت بوک Pavilion، شروع قیمت از 899.99 دلار

مدل های جدید پاویلیون به طور متوسط 9 ساعت عمر مفید باتری دارند. از لحاظ سخت افزاری این لپ تاپ ها دارای تفاوت هایی هستند برای مثال :

در  مدل 11.6 اینچی از 8 گیگ رم استفاده شده و علاوه بر این می توانید از میان پردازنده های Celeron و پنتیوم اینتل یا نسل ششم پردازنده Core i3 اینتل بر حسب نیاز یکی را انتخاب نمایید.

اما در مدل 13.6 اینچی  16 گیگابایت حافظه داخلی برایش در نظر گرفته شده است.

نتیجه گیری : سری پاویلیون دارای سخت افزار های متفاوتی است که در نتیجه آن قیمت های متفاوتی نیز دارد و شما میتوانید بر اساس نیاز و بودجه ای که دارید لپ تاپ خودتان را انتخاب کنید.

Rate this post

ارسال یک نظر