نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

محافظت از درایو

معرفی نرم افزار های رمز گذاری برای درایو ها و فولدر ها

با وجود آنکه شما میتوانید برای سیستم عامل ویندوز ، یک پسورد انتخاب کنید ؛ همچنان نگرانی هایی راجب اطلاعات درایو های ویندوز وجود دارد. امروز در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی ، بهترین نرم افزارهای رمز گذاری برای درایو ها و فولدر ها را به شما عزیزان معرفی میکنیم.

امروزه لپ تاپ ها و کامپیوتر ها از اهمیت ویژه ای برخور دار هستند ، به طوریکه شما برای قشرهای مختلفی این وسیله جزو ابزار کار آن ها محسوب می شود. اگر شما هم اطلاعات حساسی بر روی لپ تاپتان دارید ، حتما یکی از نرم افزار های زیر را نصب کنید.

نرم افزار Folder Protect

نرم افزار Folder Protect این امکان را به شما می دهد تا براحتی به حفاظت ایمن از پوشه و فایل ها و درایو های خود بپردازید. این محافظت شامل روش های گوناگونی می شود که می توان به امکان پنهان سازی, محافظت ویروسی و قفل کردن اشاره کرد. امکان محافظت دسته ها و یا انتخاب دلخواه از دیگر ویژگی های برنامه است.

ویژگی های کلیدی نرم افزار :

– امکان قفل و مخفی سازی فایل ها

– جلوگیری از حذف ناخواسته فایل ها

– جلوگیری از تغییر و ویرایش فایل

– امکان تعیین کلمه عبور برای فایل ها و پوشه ها . درایوها

نرم افزار Folder Lock

نرم افزار Folder Lock نرم افزار کارامدی برای قفل سریع و آسان پوشه و فایل ها می باشد که می تواند با تعریف کلمه رمز به سریع ترین روش ممکن از فایل ها و پوشه های شما محافظت کند.

ویژگی های نرم افزار Folder Lock :

– امکان قفل گذاری و مخفی سازی آسان و سریع فایل ها و پوشه ها

– امکان تعریف رموز چندگانه برای دسترسی به فایل ها و تنظیمات

نرم افزار Free File Lock

نرم افزار Free File Lock میتواند به محافظت از فایل ها و پوشه های حساس با استفاده از الگوریتم های قدرتمند رمزنگاری بپردازد. با این برنامه براحتی می توانید فایل های خود ازجمله تصاویر, موزیک ها, فیلم ها, و همچنین فایل های اجرایی و فشرده خود را قفل و آنها محافظت کنید.

Rate this post

ارسال یک نظر