نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

کارت گرافیک گیمینگ

معرفی کارت های گرافیک مناسب بازی

کارت های گرافیک همانند ، سایر سخت افزار ها مثل پردازنده های و… از دسته بندی های متفاوت تشکیل شده است . در مقالات قبلی در مورد کارت های گرافیک مناسب سیستم های خانگی صحبت کردیم ولی امروز در این بخش قرار است تا درباره کارت های گرافیک حرفه ای و سطح بالا که برای بازی های کامپیوتر و ساخت انیمیشن و فیلم مناسب است صحبت کینم.

کارت های گرافیکی حرفه ای جدای از بخش گرافیکی باید دارای پردازنده گرافیکی داخلی هم باشند و به کمک یک پردازنده قدرتمند مثل core i7 به سادگی میتوانند پردازش های سنگین را در کمترین زمان انجام دهند . ( البته نباید فراموش کرد که رم و حافظه SSD هم به صورت غیر مستقیم بر روی سرعت سیستم تاثیر دارند) . همچنین کارت های گرافیک باید از یک یا دو فن قدرتمند هم پشتیبانی کنند تا در صورت گرم شدن به خوبی گرما را خارج کنند.

در ادامه تعدادی از کارت های گرافیک قدرتمند را مورد بررسی قرار خواهیم داد. توجه کنید این کارت های گرافیک تنها به عنوان نمونه برای عزیزان اسمبل کار ارائه شده است و شما میتوانید از مدل های دیگر نیز استفاده کنید.

کارت گرافیک پالیت مدل RTX 3080 GAMINGPRO OC GD6X

کارت‌های گرافیک سری GeForce RTX 3080 GamingPro OC با ارائه جلوه‌های بصری فوق‌العاده، نرخ فریم بالا و شتاب دهنده‌ی هوش مصنوعی می‌توانند تجربه‌ای متفاوت از بازی‌های کامپیوتری و نرم افزارهای کاربردی را در اختیار شما قرار دهند. وجود کیت محافظ قدرتمند و فن‌های TurboFan 3.0 پیشرفته موجب بهبود عملکرد خنک کنندگی و انتقال موثر حرارت شده و همچنین تلفیق قاب فلزی و محافظ طوسی همراه با نورپردازی ARGB ظاهری جذاب و متفاوت به این کارت گرافیک بخشیده است.

. همچنین بهره‌گیری از تکنولوژی ضد گرد و غبار IP5X و لرزش کمتر فن‌ها موجب افزایش طول عمر محصول شده است.تکنولوژی Db-0 در هنگام حجم کاری پایین فن‌ها را خاموش کرده و به شما اجازه می‌دهد تا در سکوت کامل از بازی و انجام کارهای چندرسانه‌ای خود لذت ببرید.با استفاده از تکنولوژی NVIDIA-GSYNC از بازی بدون لگ، شکستگی و با نرخ بازسازی بالای 240 هرتز و کیفیت HDR لذت ببرید.

کارت گرافیک ایسوس مدل DUAL-RTX3070-O8G

بر اساس نظرات خریداران ، این کارت گرافیک با وجود آنکه قیمت ارزانتری نسبت به کارت های گرافیک انویدیا دارد ، بازی های جدیدی مثل سایبرپانک و رد دد را به خوبی وبا نرخ فریم بالا اجرا کرده است.

شرکت ایسوس از جمله شرکت هایی است که طی سالیان توانسته اعتماد و رضایت همگی را جلب کند . بنابراین اگر دنبال یک کارت گرافیک قدرتمند هستید و همچنین بودجه محدودی دارید ، کارت گرافیک ایسوس مدل DUAL-RTX3070-O8G به شما عزیزان پیشنهاد میشود.

کارت گرافیک AMD Radeon RX560

Gigabyte Radeon RX 560 Gaming OC Review: 2GB & 4GB

شاید دلیل اصلی‌ که کارت گرافیک‌ سری 500 شرکت AMD طرفداران زیادی دارد، قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه آن باشد.  کارت گرافیک RX560 در مقایسه ‌با رقیب اصلی‌اش، یعنی 1650 انویدیا، چندان موفق عمل نمی‌کند و در وضوح 1080p و جزئیات زیاد، ضعف خود را در بازدهی نشان می‌دهد. برای اینکه بتوانید نتیجه‌ی مطلوبی بگیرید چاره‌‌ای جز کاهش تنظیمات گرافیکی بازی‌ها و بسنده‌ کردن به نرخ ۳۰ فریم ‌بر ‌ثانیه را ندارید.

کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3090

توان RTX 3090 یا بهتر است بگوییم شاهکار انویدیا، زبانزد خاص‌و‌عام است و هر گیمری آرزوی داشتن این کارت گرافیک انویدیا را در کیس خود دارد. بیش از ۱۰ هزار هسته‌ی کودا در کنار ۲۴ گیگابایت حافظه‌ی بسیار سریع GDDR6X باعث شده است تا انویدیا جی‌فورس ۳۰۹۰ را بتوان توانمند‌ترین پردازنده‌ی گرافیکی حال حاضر دانست.

Nvidia GeForce RTX 3090 review | TechRadar

همچنین RTX 3090 برای عاشقان فناوری رهگیری پرتو در گیمینگ با وضوح 4K و نرخ فریم چشمگیر، بهترین گزینه‌ی موجود است. 

Rate this post

ارسال یک نظر